Aviseringar
Rensa alla

Häng o keps


Häng och keps är inte min bag och jag vill definitivt inte se det på brudar. Extremt avtändande.   Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får ha självförtroende och klä dig i det. Några passar i det, många gör inte.


   
SvaraCitera

Nä det är inte coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
Tjena bara undrar om det är  coolt att ha häng o ha kepsen bakofram?:)kom med förslag! 🙂

Nej det är inte coolt någonstans. Däremot samhällsnyttigt eftersom det gör det enklare att identifiera vilka killar som är totalt ointressanta ur fortplantningsperspektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nej, jag tycker killar ska ha normala kläder inte något jävla swagfag som ser ut att man håller på att tappa byxorna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast om man är under 15 och är skitsnygg funkar det väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:

Nej det är inte coolt någonstans. Däremot samhällsnyttigt eftersom det gör det enklare att identifiera vilka killar som är totalt ointressanta ur fortplantningsperspektiv.

Hjärta


   
SvaraCitera

bara om man är 15 år och bor i en håla i värmland.


   
SvaraCitera
Töntt

Häng = fångar som ger drar ner byxorna för att visa att de är ''tillgängliga''...
Det är hur fult som helst och jag tror inte det finns nån tjej som gillar sånt. Ingen gör det längre, folk höll på med sånt för 5-6 år sedan. Om man gör det nu ser man bara fånig ut..


   
SvaraCitera