Aviseringar
Rensa alla

Hängselshorts sökes


Ämnesstartare

Jag tycker hängselshorts verkar asmysigt! 🙂 Min fråga är: Är det någon som har sett några i butikerna? 🙂
Puss o kram![love]


   
Citera

envackerflickasliv:

asmysigt

;s


   
SvaraCitera

Du är väl sisådär ett år försenad. Men det kanske blir mode igen. Ellos har väl annars alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

;s

vilken superbra kommentar 😉

Harpya:

Du är väl sisådär ett år försenad. Men det kanske blir mode igen. Ellos har väl annars alltid.

jag vet! jag är alltid så förbannat seg när det gäller mode. när de kommer ut som mode tkr jag att det är såå fult! men ett år senare så vill jag helt plötsligt ha det.[n]


   
SvaraCitera

kortbyxor va ska det va bra för


   
SvaraCitera

såna? det är ju inte snyggt [shake]

Image


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

passion 4 fashion 4 yers to l8


   
SvaraCitera

tycker inte de verkar så.. smidiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

såna? det är ju inte snyggt [shake]

det är inte sånna jag vill ha. 🙂 Det är sånna i jeans (typ mamma byxor fast snygga) Ljus jeansfärg .
Jag tkr att de är charmigt och jag tror det skulle passa mig väldigt bra[surprised]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

såna? det är ju inte snyggt [shake]

Varför skulle man bry sig om vad andra tycker är snyggt eller inte?


   
SvaraCitera

tycker det verkar jobbigt med hängslen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Varför skulle man bry sig om vad andra tycker är snyggt eller inte?

det håller jag med om.

enhimmelskdrog:

tycker det verkar jobbigt med hängslen

men sånna här riktiga hängseljeans shorts, 🙂 det tkr iaf jag verkar vara mys! ;)lite charmigt med.
[ops]

Jag har iaf hittat på ebayl, men känner inte att det riktigt är värt 400 kr så jag letar nog vidare på¨secondhand[blush][tired]


   
SvaraCitera

Beroende på hur kort och tunn du är kan du få köpa ett par av mig i jeanstyg. De har ändå lite för korta hängslen för att passa på mig.


   
SvaraCitera