Aviseringar
Rensa alla

här diskuterar vi hår


seasaw
Ämnesstartare

färg, frisyr, håruppsättning och liknande!

jag vill kunna göra göra 2 inbakade flätor-frisyren på mig själv
201631184412640_sbig.jpg

kan inte ens göra en i dagsläget :--((( tips? är det lätt att följa instruktioner på yt?


   
Citera
höna

jag övade på min kompis och sen på mig själv å nu är jag grym på flätor! mitt tips är youtube och att lära dig på andra först


   
SvaraCitera
höna

image_25.jpeg

mitt hår är döslitet så jag ska nog be min mamma klippa av det i helgen. tänker mig något sånt här


   
SvaraCitera
höna

bra initiativ!!


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

höna: jag övade på min kompis och sen på mig själv å nu är jag grym på flätor! mitt tips är youtube och att lära dig på andra först

Glad fasen då ska jag ta mig an det alltså! startin' today

höna:
image_25.jpeg

mitt hår är döslitet så jag ska nog be min mamma klippa av det i helgen. tänker mig något sånt här

vilket hårfall hon har! dödsfint


   
SvaraCitera
höna

seasaw:

Glad fasen då ska jag ta mig an det alltså! startin' today

vilket hårfall hon har! dödsfint

jaa, det har inte jag 🙁 har rakare hår än jag vet inte vad, men vad ska man göra!


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

höna: jaa, det har inte jag 🙁 har rakare hår än jag vet inte vad, men vad ska man göra!

vet inte heller. mousse? torka håret uppochner? annars är det ju en uppskattad längd på håret såhär i varma tider, go4it


   
SvaraCitera

Hår är awesome. 


   
SvaraCitera

_20160511_171539.JPG


   
SvaraCitera

gör väldigt lite med mitt hår, är naturligt fantastiskt, bara tvätta med respons och borsta fram en ungefärlig mittbena.
Det skiftar till och med färg av sig självt, kan ha aningen olika ton från dag till dag


   
SvaraCitera

ska klippa mig imon


   
SvaraCitera
adliT

tkr det vore bäst för samhället om alla bara rakade av sig håret. jag hade rakat av mig håret om det int evore för att jag har blivit lärd att man är ful utan hår som tjej. 


   
SvaraCitera

vill ha nå coolt hår


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

Armagedon: Hår är awesome.

väntade bara på att du skulle göra ett inlägg! fint.


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

har du gått i håruppsättningstankar Armagedon?

jag har aldrig riktigt haft ngn avancerad håruppsättning, mest låtit det hänga, men vill ändra på det!!! dock begränsat axellångt++ hår, ej ett sånt här hårsvall

tumblr_o2tn05iTGE1rti241o1_1280.jpg

2 inbakade blir iaf första utmaningen


   
SvaraCitera