Aviseringar
Rensa alla

här diskuterar vi hår


seasaw:

väntade bara på att du skulle göra ett inlägg! fint.

Rodnar

seasaw: jag har aldrig riktigt haft ngn avancerad håruppsättning, mest låtit det hänga, men vill ändra på det!!! dock begränsat axellångt++ hår, ej ett sånt här hårsvall

I kanske 6 år hade jag hästsvans dagligen. Sedan klippte jag av håret, men har skaffat långt igen. Nu har jag typ alltid utsläppt.
De gånger jag sätter upp håret kanske det blir en hästsvans av det. Men oftast blir det en halv tofs.
Men precis som du, så har jag aldrig haft någon avancerad uppsättning. Det mest avancerade är när jag har låtit barnen på jobbet fläta det.

Men om du sparar ut det längre än vad du har, så blir ju möjligheterna fler Tumme upp


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

Armagedon: Men precis som du, så har jag aldrig haft någon avancerad uppsättning. Det mest avancerade är när jag har låtit barnen på jobbet fläta det.

känner du inte som jag att det är dags för att göra ngt åt det??


   
SvaraCitera

_20160512_162143.JPG

seasaw:

känner du inte som jag att det är dags för att göra ngt åt det??

Om jag var kapabel till att göra flätor och grejer så hade jag definitivt gjort det också. Men det är en konst som jag inte behärskar. Ledsen
Kan du göra håruppsättningar?


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

Armagedon: Kan du göra håruppsättningar?

seasaw: 2 inbakade blir iaf första utmaningen

seasaw:
201631184412640_sbig.jpg


   
SvaraCitera

seasaw:

Skitsnyggt ju! Shockerad


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

återkommer om en vecka eller två


   
SvaraCitera

 borde lära mig att göra inflätade flätor. brukade få ibland som liten. måste lära mig att göra via utube tror jag.


   
SvaraCitera

seasaw:
återkommer om en vecka eller två

Hör av dig då Party


   
SvaraCitera
penja

seasaw:
färg, frisyr, håruppsättning och liknande!

jag vill kunna göra göra 2 inbakade flätor-frisyren på mig själv
201631184412640_sbig.jpg

kan inte ens göra en i dagsläget :--((( tips? är det lätt att följa instruktioner på yt?

Ska du ha denna frisyr är det utbakade flätor du ska lära dig 🙂 


   
SvaraCitera
penja

Måste prova när jag kommer hem. Undra om jag har tillräckligt långt hår. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Håller på och växer ut mitt hår för att donera bort det för andra gången. Längtar tills "the awkward stage" är över


   
SvaraCitera

Har nog inte tillräckligt tjockt hår/bra huvudform heh för att passa i två utbakade. Det är fint dockkkk. 
Gillar nog utbakade mer än inbakade hmm.


   
SvaraCitera

Kudhos: r för att donera bort de

vad fint! vilken organisation gör det?


   
SvaraCitera

*googlar*


   
SvaraCitera
Kudhos

vonKissekatt:

vad fint! vilken organisation gör det?

Klipper mig hos Peach, organisationen man donerar till heter änglahår som gör peruker åt cancersjuka barn


   
SvaraCitera