Aviseringar
Rensa alla

Här diskuteras ALLT om bajs.


Sameshit:

Som har att göra med bajs då förstås..

Det är bra för min del, tackar som frågar. [wink][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Det är bra för min del, tackar som frågar.

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Paseo

hur gammal är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Jag vet nog att du också har något som tynger ditt hjärta.. du klarar det...berätta nu... har du haft maskar i ditt bajs någon gång? Vad är det som tynger hjärtat ditt? Du klarar det, berätta nu.

Hahaha ! Har inga problem med att prata om andras avföring, typ barn och så. Men att prata om mitt eget bajs gör mig fnissig okej?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hur gammal är du

Gammal nog att kunna prata om bajs, utan att vara barnslig eller för vuxen. Själv?

Fingerprints:

Hahaha ! Har inga problem med att prata om andras avföring, typ barn och så. Men att prata om mitt eget bajs gör mig fnissig okej?!

Hahah men jag märker ju att du vill berätta något.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Gammal nog att kunna prata om bajs, utan att vara barnslig eller för vuxen. Själv?Hahah men jag märker ju att du vill berätta något..

Jag gick med en liten bajsfläck (inte mitt eget)på tröjan en hel dag en gång[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Hahah eller hur varför är det inte fler som är här och berättar om sitt bajs?! Mycket besviken!

Eller hur!! Kom igen nu fegisar!

Sameshit:

Och vet du vad? SKIT i dem jävla svinen, gå och bajsa vart du vill, hur du vill och när fan du vill!!

Ah fan ska börja mitt nya liv som bajsarN nu!!! [cool]

Fingerprints:

vad i hela...

HAHAHAHAHAH [love]

Sameshit:

Haahahhah, har inte du någon bajshistoria??

Inte lika dramatisk som din [bigsmile] Men var ganska hård i magen en gång, det kom bara någon liten klick men jag kände mig asbajsnödig. Jag hade hört i ett program på tv att det var bra om knäna var ovanför höfterna när man bajsa, lättare för anus att vidga sig och man behöver inte anstränga magen lika mycket. Så jag satte upp fötterna på tvättlådan och pressa, sprutlackerade hela toan!! Satt desutom för brett isär med benen så det plaskade upp bajsvatten på insidan utav mina lår [bigsmile] hahahahaha!

Sameshit:

har du haft maskar i ditt bajs någon gång?

ASSÅ HAHAHAHAHAHA [love]


   
SvaraCitera
Paseo

Sameshit:

Gammal nog att kunna prata om bajs, utan att vara barnslig eller för vuxen. Själv?

ok vilket trevligt svar tack
dock var jag ej dryg utan undrar faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag gick med en liten bajsfläck (inte mitt eget)på tröjan en hel dag en gång

Ja..stackars lilla..sådant händer.. en gång hade jag papper i min rumpa en hel dag, det skavde lite..var tvungen att undersöka vad jag hade i mitt hål, papper var det förstås. Usch känner med dig, hemska tider. Hemska tider.

Zapzap:

Ah fan ska börja mitt nya liv som bajsarN nu!!!

Hahahah...orkar inte

Zapzap:

Inte lika dramatisk som din Men var ganska hård i magen en gång, det kom bara någon liten klick men jag kände mig asbajsnödig. Jag hade hört i ett program på tv att det var bra om knäna var ovanför höfterna när man bajsa, lättare för anus att vidga sig och man behöver inte anstränga magen lika mycket. Så jag satte upp fötterna på tvättlådan och pressa, sprutlackerade hela toan!! Satt desutom för brett isär med benen så det plaskade upp bajsvatten på insidan utav mina lår hahahahaha!

Hahahah...Nej fyfan vad vidrigt! Usch, ofta du inte gick i terapi efter det??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ok vilket trevligt svar tackdock var jag ej dryg utan undrar faktiskt

Nejnej, jag trodde inte du var dryg heller.. försökte bara låta lite mystisk med mitt svar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Ja..stackars lilla..sådant händer.. en gång hade jag papper i min rumpa en hel dag, det skavde lite..var tvungen att undersöka vad jag hade i mitt hål, papper var det förstås. Usch känner med dig, hemska tider. Hemska tider.

HAHAHAHA ASSÅ JAG FÅR ONT I MAGEN!!!!

Sameshit:

Hahahah...orkar inte

Kan... inte... sluta... garva....

Sameshit:

Hahahah...Nej fyfan vad vidrigt! Usch, ofta du inte gick i terapi efter det??

Hahahahaha nej men jag bajsar aldrig mer med knäna ovanför höfterna!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

HAHAHAHA ASSÅ JAG FÅR ONT I MAGEN!!!!Kan... inte... sluta... garva....Hahahahaha nej men jag bajsar aldrig mer med knäna ovanför höfterna!!

Hahahahaha.. fan vad härlig tråden blev.. hoppas det kommer fler och berättar om sina bajshistorier!
Vart är ni???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Hahahahaha.. fan vad härlig tråden blev.. hoppas det kommer fler och berättar om sina bajshistorier!

Hahahahaha ja det kan inte blir mer underhållande!! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera