Aviseringar
Rensa alla

Här dyrkar vi alla alfahannar


Ämnesstartare

I den här tråden dyrkar vi alla alfahannar på sidan... Kan någon upplysa mig om vilka de är så att jag kan bli en betahanne i flocken? Blink


   
Citera
Ämnesstartare

"Alfahannen är den dominerande hanne som är ledare för en djurflock."

Jag vet inte riktigt om vi är en flock djur på det sättet, men borde inte i så fall admin och sen moderatorerna vara våra alfahanar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
"Alfahannen är den dominerande hanne som är ledare för en djurflock."

Jag vet inte riktigt om vi är en flock djur på det sättet, men borde inte i så fall admin och sen moderatorerna vara våra alfahanar?

Jadu jag har hört rykten om att en viss Mrman och en viss Stekaren skulle vara alfahannarna? 
Antar att de isåfall är ledare för um-flocken, och ser till att alla i flocken har det bra? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:

Jadu jag har hört rykten om att en viss Mrman och en viss Stekaren skulle vara alfahannarna? 
Antar att de isåfall är ledare för um-flocken, och ser till att alla i flocken har det bra? Blink

Mrman och stekare tror att de är alfahanar men i själva verket är de nog ingen här som ser de som alfahanar. 


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är endast Stekaren och jag (Ragnar) för tillfället. Mrman är på god väg, men då måste han först bli av med oskulden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragge:
Det är endast Stekaren och jag (Ragnar) för tillfället. Mrman är på god väg, men då måste han först bli av med oskulden.

Nej, ni är tydligen ensamvargarna i flocken som blivit utstötta för ert märkligt beteende. Lägre ner än betahannarna. Skärp er istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe:

Nej, ni är tydligen ensamvargarna i flocken som blivit utstötta för ert märkligt beteende. Lägre ner än betahannarna. Skärp er istället.

Det hela handlar i grund och botten om avundsjuka. Folk står inte ut med att det har kommit två riktiga alfahannar till den här sidan så därför rackar dom ner på oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den pinsamma tystnaden uppstår när två 08or påstår de är alfahannar i ett forum som de tror dom äger xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannar är omtyckta av hela flocken. Blink

Ragge: Det hela handlar i grund och botten om avundsjuka. Folk står inte ut med att det har kommit två riktiga alfahannar till den här sidan så därför rackar dom ner på oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu blev jag lite besviken, mobba inte dom riktiga alfahannarna... tönt betahanne....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deluxe: och ser till att alla i flocken har det bra?

det gör ju inte alfahannar, de äter först och ligger med kvinnorna i tur och ordning i hierarkin. jag vet inte vem av dem som är alphalpha, men en av dem blir ju sloppy seconds

index.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahane (1).jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker iallafall att alpacor är coolarealpaca-huacaya.JPG


   
SvaraCitera

alltså om vi ska definiera alfahanne som en manlig flockledare som styr flocken och värnar om allas bästa är det väl André som uppfyller de kriterierna bäst.


   
SvaraCitera