Aviseringar
Rensa alla

Här flashar vi våra språkkunskaper!


kachin

wö nice franska jag förstod det mesta men har själv glömt av hur man pratar

kan typ
shömapell kachin jabitt en suede dans une petite maison


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

*Påminner dig* Pga vill höra. Glad

Åh jag kunde verkligen inte idag. Vart jätte stressigt men jag ska försöka imorn!


   
SvaraCitera

Nea: pga finska är finaste språket.

Tycker du verkligen det? Jag ogillar det verkligen. 
Hela min mammas släktsida är finsk (jag är halvfinsk). Kan prata lite men tycker det är förjävla fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, älskar det. Finlandssvenska också, så hemskt mysigt.Åh, precis samma här. Kunde flytande som yngre, kan knappt ett ord längre, eh. Varför ogillar du det?

jenkannn:

Tycker du verkligen det? Jag ogillar det verkligen. 
Hela min mammas släktsida är finsk (jag är halvfinsk). Kan prata lite men tycker det är förjävla fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
http://vocaroo.com/i/s0y60xz8vNCb

baklängesspråket? :/


   
SvaraCitera

Nea: Mm, älskar det. Finlandssvenska också, så hemskt mysigt.Åh, precis samma här. Kunde flytande som yngre, kan knappt ett ord längre, eh. Varför ogillar du det?

Jag tycker bara att det är så himla fult verkligen.. Ledsen Det låter så hårt och konstigt tycker jag. Jag gillar mer norska!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha, okej. Tycker själv att det låter mjukt och ja, mysigt, typ. Fast tror nog att det beror på att jag kopplar ihop det med mormor och morfar också, de är hemskt snälla och mysiga.Tycker också om norska lite, det låter snällt. Lite roligt. c:

jenkannn:

Jag tycker bara att det är så himla fult verkligen.. Ledsen Det låter så hårt och konstigt tycker jag. Jag gillar mer norska!


   
SvaraCitera

Nea: Tycker själv att det låter mjukt och ja, mysigt, typ. Fast tror nog att det beror på att jag kopplar ihop det med mormor och morfar också, de är hemskt snälla och mysiga.Tycker också om norska lite, det låter snällt. Lite roligt. c:

Ja, så kan det ju också vara. Jag har knappt någon kontakt med min mormor (morfar dog när jag var liten) så jag kopplar inte ihop det med någonting mysigt på samma sätt! 
Eller hur Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm. Aha, ja, så är det nog.Mm. c:

jenkannn:

Ja, så kan det ju också vara. Jag har knappt någon kontakt med min mormor (morfar dog när jag var liten) så jag kopplar inte ihop det med någonting mysigt på samma sätt!  
Eller hur Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

baklängesspråket? :/

black lodge-språket!

tumblr_m7aq75Kob61qjj1zvo1_250.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: black lodge-språket!

Kcor s'tel!


   
SvaraCitera