Aviseringar
Rensa alla

Här ges ett utomordentligt pris i toppklass till en värdig vinnare!


Ämnesstartare

För några dagar sedan bad jag om er hjälp i jakten på ett par låtar som handlar om Stockholm, en utav deltagarna i tråden visade ett oerhört stort intresse i uppdraget med mycket engagemang!

Jag lovade att personligen avlöna den personen som postade flest låtar i tråden på ett typiskt Stockholmskt vis. Som Stockholmare håller jag självklart mina ord och därför har jag nu tagit fram ett pris som jag hoppas uppskattas utav vinnaren!

Vinstpriset går till:

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!

Jag tycker vi ger h*n en stor applåd!

Vinstpriset är som följer:

Stockholm Bakgrundsbild signerad av Adam

Mycket riktigt, en vacker bakgrundsbild utöver Stockholm en sen sommarkväll signerad utav mig, Adam.

Nerladdningslänk [1920x1080p]: http://postimg.org/image/8qc26bhn1/97278397/

Jag skapade bilden i upplösningen ovan med tanke på att denna i tider som dessa är den vanligaste, men skulle inte denna upplösning passa din bildskärm, vinnaren, så ber jag dig att meddela mig om det omgående så skapar jag en ny bild efter önskad upplösning! Ett stort tack till dig, återigen!

Självfallet tillåts ni andra också att ladda ner denna bild och spara som skrivbordsbakgrund, men jag ber er att vänta med detta tills vinnaren har fått sin kopia nedladdad, det vore mycket oförskämt om servrarna blir överbelaste och crashar innan vinnaren har hunnit hämta ut sitt vinstpris.


   
Citera
Ämnesstartare

Så mycket tid nedlagt på detta, och inte en kotte är intresserad.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i det då, har nog med människor i min umgängeskrets som gladligen kommer ladda ner denna bild och välja till bakgrundsbild, så det så! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är djupt besviken på er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bumpar så att någon finner vinstpriset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som det går bra i denna tråden ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt vinnare Hjärta

RgGv0gB.jpg


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fin bild.


   
SvaraCitera