Aviseringar
Rensa alla

Här kan du få Spotify-invites


Ämnesstartare

Hej, landade på denna länk för ett tag sedan och tänkte att detta forum kanske är mogna för det nu. Enligt sidan så delar de ut en oändlig mängd med spotify-konton. Följ anvisningarna på hemsidan.

http://slempa.com/
http://invitify.fleo.se/ <-- jag la till en annan länk också /sikkos
http://smexdesign.se/spotify-invites/

Nej, jag kommer inte hjälpa er i att skapa era konton och jag kommer ej heller hjälpa till angående eventuella uppstående problem.
Dvs, jag är ingen jävla support.
Alla som ordnar ett konto kan skriva nått i tråden så att den hålls högt uppe och därmed så kan andra se den.

(Eller om mod nu vill klistra den vorre fint)

Sprid sidan så mycket som möjligt.

Mycket nöje.
// Mattis


   
Citera

har redan[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har redan

Duktig flicka. [love]


   
SvaraCitera

Kostar bara 99 kr att få ett spotify + 2 invites ändå..

När man har betalat är det bara att cancella sin subscription, sen blir det ett vanligt spotify free account.


   
SvaraCitera

Okej, varför finns spotify? Fattar verkligen inte.


   
SvaraCitera

Avatar:

Kostar bara 99 kr att få ett spotify + 2 invites ändå..

kan man köpa d på nk? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Okej, varför finns spotify? Fattar verkligen inte.

Gratis musiktjänst som är lagligt och erhåller faktiskt ett rätt ordentligt musikutbud. Dock behöver det ... mer annan musik, för mycket populärmusik according to me.


   
SvaraCitera

Zittam:

Duktig flicka.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Zittam:

Gratis musiktjänst som är lagligt och erhåller faktiskt ett rätt ordentligt musikutbud. Dock behöver det ... mer annan musik, för mycket populärmusik according to me.

Haha, låter ju hyfsat värdelöst. Tror inte många lyssnar på mainstreammusik.. (ironiskt nog)
Varför har alla blivit så lagliga helt plötsligt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Haha, låter ju hyfsat värdelöst. Tror inte många lyssnar på mainstreammusik.. (ironiskt nog)
Varför har alla blivit så lagliga helt plötsligt?

Det har ett större musikutbud än vad någon någonsin kan drömma om att ha på datorn, man kan lägga upp sitt egna band eventuellt. Mainstream-musiken är extremt stor i dagens läge. Extremt rättare sagt.

Personligen så tar jag hem vissa saker, dock föredrar jag Spotify för musik numera, alternativt Itunes.


   
SvaraCitera

Zittam:

Mycket nöje

Ersätter den den gamla klistrade "TIGG INTE SPOTIFY-invites"-tråden med den här.

Jag la också till en extra länk där man också kan få invites från. Bra initiativ Zittam!


   
SvaraCitera

Helt sjukt waste program, har fan inte någon musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom även ihåg att läsa FAQ på hemsidan, står en del viktigt där.


   
SvaraCitera

Folk som klagar på Spotify: det har inget diskussionsunderlag för den här tråden. Så ge fan i det. Bevisligen är detta tråden för dem som är sugna på Spotify, snarare. Det enda jag hitintills misslyckats med att hitta där är obskyr tysk karnevalsmusik från Düsseldorf. Men det är å andra sidan föga förvånande.


   
SvaraCitera

spotify är väl helt ok, trots att det finns så jävla musik så finns inte blue med eiffel 65..


   
SvaraCitera