Aviseringar
Rensa alla

Här postar vi bilder på våra snöänglar!!!


Ämnesstartare

finns fortfarande ingen snö här i stockholm (((((((((((: är mycket tacksam för det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Posta bild på snöängel när det kommit!

usch blä, nej, snö e inte kul 🙁 blir ju blöt om jag gör en ängel :O 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: usch blä, nej, snö e inte kul 🙁 blir ju blöt om jag gör en ängel :O

Haha jo! Det är skoj och mysigt, man känner sig liten och glad när man gör så 🙂 blöt blir man bara om det är blött ute! Inte om det är kallt och fin snö Icke!
Har du inte sett mitt pm förresten? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha jo! Det är skoj och mysigt, man känner sig liten och glad när man gör så 🙂 blöt blir man bara om det är blött ute! Inte om det är kallt och fin snö Icke!
Har du inte sett mitt pm förresten? Gråter

usch nä 🙁 a, jag ska svara snart, ska bara skriva klart min psykologi IA, engelska uppsats, TOK uppsats och plugga biologi först 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det regnade snöblandat igår kväll, igen.. Enligt klart.se ska det vara "varmt" d.v.s. Flera plusgrader hela November månad ut..  Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: usch nä 🙁 a, jag ska svara snart, ska bara skriva klart min psykologi IA, engelska uppsats, TOK uppsats och plugga biologi först 🙂

Men joOOooOO!!! Vi kan göra tillsammans, om jag gör först får du göra sen! GladSöt haha lungt, ville bara påminna ifall du inte sett det 🙂 är lite stolt över det förstår du SötRodnar jisses vad mycket! Säg till om du vill ha hjälp 🙂

S3ON: Det regnade snöblandat igår kväll, igen.. Enligt klart.se ska det vara "varmt" d.v.s. Flera plusgrader hela November månad ut..

Vah!? Ruttet. Här hade vi dock våra första minusgrader i dag! Frös arslet av mig på väg till skolan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Men joOOooOO!!! Vi kan göra tillsammans, om jag gör först får du göra sen! GladSöt haha lungt, ville bara påminna ifall du inte sett det 🙂 är lite stolt över det förstår du SötRodnar jisses vad mycket! Säg till om du vill ha hjälp 🙂

Vah!? Ruttet. Här hade vi dock våra första minusgrader i dag! Frös arslet av mig på väg till skolan. 

fan va gött, är avundsjuk 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: fan va gött, är avundsjuk 🙁

Mm det var härligt friskt. Kommer nog till dig med snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Mm det var härligt friskt. Kommer nog till dig med snart!

håller tummarna för de! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: håller tummarna för de!

Ska också hålla tummarna! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SNÖ!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mös.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vääääldigt bra bild på en snö/gräsängel. 

DSC01275.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: En vääääldigt bra bild på en snö/gräsängel.

Hahaha! Ser mest läskig ut Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hahaha! Ser mest läskig ut Förvånad

Faktiskt.. men det är kolmörkt ute förfan. Svårt att ta bra bild.


   
SvaraCitera