Forumet - här sitter ja o driker min 2:a öl

här sitter ja o driker min 2:a öl

108 0 32

Spana också in:

passaro:

gottigt
skaru bli en sådan där på aftonbladet som alla stör sig på typ? ;D;D

TVÄRTOM!!!11 ska bli en sån som tror att den är smartast och kan allt bäst och skildrar allt ur ett sådant perspektivt som enligt min mening bör vara allmänt - INTE nån jävla LizZZa Marklund.

Men alltså. Är mer inne på författarskap, tbh. Eller, ah. Båda. Helst både och.
Sara Har Kiwi:

TVÄRTOM!!!11 ska bli en sån som tror att den är smartast och kan allt bäst och skildrar allt ur ett sådant perspektivt som enligt min mening bör vara allmänt - INTE nån jävla LizZZa Marklund.

[love]

Sara Har Kiwi:

Men alltså. Är mer inne på författarskap, tbh. Eller, ah. Båda. Helst både och.

Ah okej, låter najs

Har också tänkt på journalist, men, risken är att man hamnar på någon lokalblaska och får skriva om Sivert som har de största och rödaste tomaterna och dessutom är äldst i trakten. =((((
passaro:

Har också tänkt på journalist, men, risken är att man hamnar på någon lokalblaska och får skriva om Sivert som har de största och rödaste tomaterna och dessutom är äldst i trakten. =((((

hehe. jag sätter alltid upp nya mål för vilka tidningar jag vill jobba för. har inte behövt jobba på något skittidning och hittills har jag kunnat bocka av två mål. nästa mål är Filter. De har väldigt hög standard på sina skribenter, så jag skulle typ kunna nöja mig med en praktikplats.
Sara Har Kiwi:

jag sätter alltid upp nya mål för vilka tidningar jag vill jobba för. har inte behövt jobba på något skittidning och hittills har jag kunnat bocka av två mål. nästa mål är Filter. De har väldigt hög standard på sina skribenter, så jag skulle typ kunna nöja mig med en praktikplats.

Ja men det är ju skitbra. Ser bra ut.

Blire så att jag söker till journalist så vill jag gärna jobba som skribent på Populär Historia eller någon annan liknande tidning.

gogogogo guuurl
passaro:

Blire så att jag söker till journalist så vill jag gärna jobba som skribent på Populär Historia eller någon annan liknande tidning.

gogogogogogogo boy!

Harpya:

Men det är ju det man har skolan till.

mjo, men jag är helt sinnesjukt bitter efter att ha blivit fistad av allt som är det svenska systemet, så jag tycker faktiskt att jag har rätt att skolka när jag känner att jag har skäl för det. emellertid har jag ju faktiskt fått omdömet "duktig och ambitiös" av mina lärare.