Aviseringar
Rensa alla

Här SJUNGER vi endast


Ämnesstartare

elise999: Sen kom han som spela Jonathan fram efter föreställningen( skitsnygg) och fråga om jag var ok

naaaaaawww <3<3<3<3 när jag var där sprang en massa karaktären från ronja runt och härja haha^^ 


   
SvaraCitera

shatter:

naaaaaawww <3<3<3<3 när jag var där sprang en massa karaktären från ronja runt och härja haha^^ 

Haha, samma här. Karaktärerna i ronja var lätt roligast!Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Haha, samma här. Karaktärerna i ronja var lätt roligast!Mycket glad

det typ sjöng opera fast med mörk röst, tyckte jag var kul^^


   
SvaraCitera

shatter:

det typ sjöng opera fast med mörk röst, tyckte jag var kul^^

Haha, det förstår jag. Med oss dansa de på.bordenSkadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Med oss dansa de på.borden

mkt coolare än att se dem springa förbi i trupper Censur


   
SvaraCitera

shatter:

mkt coolare än att se dem springa förbi i trupper Censur

Haha, ja, faktiskt...


   
SvaraCitera

Tack men nej tack.


   
SvaraCitera

patrick bateman:
Tack men nej tack.

Jo, Patrick! Snälla, iaf introt till batman, du vet; "nanananananananana BATMAN! nanananananananana BATMAN!"Hjärta-


   
SvaraCitera

elise999:

Jo, Patrick! Snälla, iaf introt till batman, du vet; "nanananananananana BATMAN! nanananananananana BATMAN!"Hjärta-

Hahahahaha, aldrig, aldrig, aldrig. Ja kan inte sjunga på nåt sätt. Eller kanske kan prova nångång men då får det vara nåt speciellt! Och aldrig i en sån här tråd Rodnar


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Hahahahaha, aldrig, aldrig, aldrig. Ja kan inte sjunga på nåt sätt. Eller kanske kan prova nångång men då får det vara nåt speciellt! Och aldrig i en sån här tråd Rodnar

Men det är ju.julafton, är inte det en speciell dag?!Party


   
SvaraCitera

elise999: Men det är ju.julafton, är inte det en speciell dag?!

Hm, det är en speciell dag men att sjunga i trånga lägenheten när 3 personer sover klockan 01:09 på natten känns som en halvdan idé xD Men kanske om jag blir ensam! 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Hm, det är en speciell dag men att sjunga i trånga lägenheten när 3 personer sover klockan 01:09 på natten känns som en halvdan idé xD Men kanske om jag blir ensam! HahaCool yeayTumme upp


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

shatter: Ett litet försök till en duett  http://vocaroo.com/i/s1GtZVSO7mEo (BTW om ni har headset på er vill ni möjligtvis sänka volymen XD)

Bra skit, men ditt ljudsystem är sämre skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Bra skit, men ditt ljudsystem är sämre skit.

haha, jag har en talang för sånt hät förstår du Blink använde min laptops mikrofon, förväntade mig inte mkt bättre Galen


   
SvaraCitera