Aviseringar
Rensa alla

Här skriver vi alla jättelånga fasansfullt dåliga inlägg om absolut ingenting alls över huvud taget av värde som man glömmer


Ämnesstartare

nu börjar det direkt med nya ord på en rad och det kommer inte att sluta såhär för det finns så mycket utrymme kvar att jag finner det ytterst onödigt att slösa denna vita yta som är grå snart när det inte är här i denna och då ser en älg ut som en fisk i en kattlåda utanför en port med drakar av papper i färger och orden blir fler och det kommer inte stå något kul här jag vill bara röra en bil som är blank ljusblå med moln på och vatten i ratten okej jag vet inte riktigt vad som är upp och ner och ner och upp och himlen är inte blå längre jo den är mörkblå men jag tycker den ser nästan svart ut utan stjärnor och de har gått iväg för att gömma sig för mina vassa tänder som ville bita i en husvagn med en finsk tant i som gillar black metal och gillar burzum o gorgoroth o andra sådan död som dog och blod fast det är lingonsylt i mjölkeslåll hur man nu stavar det ordet som inte har någon riktig bokstag i och jag undrar vad jag ska göra imorgon för min kladdkaka är kvar och den kommer ruttna under ett dammlager av grädde och jag tycker inte ens om grädde för den är hård och det är inte gott den ska vara mjuk men varför är kladdkakan så hård också jag vill ha mjukt men jag tror inte att alla vill ha det för alla vill inte ha samma saker som jag jag vill dansa tango till rob zombie och äta potatis med dill men inga chips för mig dey yedin var inte röd då kanske historien hade varit annorlunda boll med ett rep som är slitet och grått och gubben pratar om då han var en fotograf som fota unga tjejer som föll för hans charm och då blev det ännu bättre bilder som får hänga på en vägg o dra ögonen till sig detta var svårt asså det är sjukt tråkigt att skriva så här långt om ingenting av vikte pottgink
allt är ju särstavat hallå sluta skriv sådär nu räcker det jag avslutar snart med en punkt och ja det har du gjort nej jag säger inte vart för det är massor streck som är röda det är giftigt rött du får inte röra det som är rött och vitt flugsvamp är inte gott men det är fint men dödligt vill du dö så ska du äta all du ser mums.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hela rubriken försvann och det känns tomt i magen det är för att mat behöver fylla dess tomrum men jag har ingen struts har du det så får du gärna ge mig den kan du vara snäll att flytta på dig några grader till vänsten och få en rödstjärna som du kan sätta på din ryggsäck julen juli vilken längtar man till liten att nedrigt fördriva maten till påsen under skorna damen i rödrutig kavaj tittar inte längre ögonen är bort och näsan är lång så lång att näsborrarna blir stora och ögonen hittar ett nytt hem ett i varje näshål åh jag tycker det snurrar varför dör du när det blir vår orkar du inte titta ut på alla blommor dom är så vackra doftar det inte ljuvligt nej var inte cyniker du missar livet men det gör ingenting gå och göm dig i ett hörn under sängen ligg och gråt jag saknar dig mamma är död hon lever men hon är här och jag är där och vi alla är här och jag är där och ingen är död men hon är inte här egentligen för det finns två dödsfall i framtiden som inte har skett och jag vet att de ska ske så småningom ta inte illa upp det är naturligt kära du ja gillar inte 'kära du' inget kära du tack fast du är ju kär i livet min vän vadå min vän jag är inte din vän jag är din vän för vi har ett halsband som jag sågat mitt itu med bandsåg halsband är tunga och i vägen och utan funtkion e får gärna damma bort men jag brukar aldeig titta på dom i affären bara när ingen annan ser då skäms jag inte jag vill vara hipster och gå till kaffe affären som inte heter så den heter någonting med dubbelve och vad ve och fasa eller så vill jag ingen ting en blåbuss slingrar sig förbi mattan var tycker du om det va då vad jag tycker det om ingenting är bra katter har inga hjul men de ligger och sover på min kudde i natt låten är slut och skutan är borta och katten går ut för att skita bra är väl det så näsan får inte lida men katten blir kall om tassen mm men vi kan koka kaffe i en tratt och ge den till tomten som står där bredvid och gungar i takt med vågorna han behöver någonting som vi har i vårat hus som inte är ett hus utan en fyrkant utan tak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsan hopp gummisnopp haha så kan man skriva om man är riktigt busig o de är ag hihih fnizz vet inte hur längt jag kommer orka skriva men det kan vara rätt skönt att skriva varenda dum tanke man tänker liksom ta bort filtret helt haha jag känner mig som storchen lolol xD nej nu var jag lite elak men han blir inte särskild berörd ändå den gamle rumpgossen titta nu börjar det bli lite av ett inlägg här gu vad kul hoppas alla bryr sig jag vill tacka mamma o så och så är detta inlägg typ dedikerat ni vet vilka ni är hehe all the best people liksom sköna ni är :PP fortfarande töntigt kort dock men får försöka går in i mer randommode nu hoppas aik vann mot psv de ledde med 1-0 men tippade ej pga orkar ej med fucking europaleague där alla lag spelar med sina bollkallar typ men kmr bli lite ledsen ändå om de vann pga var typ 5 i odds hade blivit en hunka men men hehe nu börjar det nog räcka spackel grovsalt odör flegmatisk indolent stackare spiskummin guleböj flöjtsm knyplling fistfight peace out


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

hahaha

ska du inte vara med citera varandra och svara så långt att det inte är möjligt att tvinga sig själv att läsa det öh är inte ens på humör att göra ett fett jobbigt långt inlägg nu men har lovat mig själv att inte sätta min fot i denna tråd utan att göra fett jobbigt långa inlägg aa så baner finns på träd o appelsiner finns på ica som inte ikea och norrmännen köper upp bohuslän smyg krig asså mmh det finns inga chokladbollar i norge de har bara fiskpudding fiskekaker fiskesupper fiskeburger fiskepastej men kina i kona har dom fiskglass det är inte långt nog än buhuhuhuhuhuhu asså hur tusan lyckas man att orka göra så här långt min hjärnaär inte konstruerad för detta pelle plutt plutt plutt tog ett skutt skutt skutt över ån ån ån tappar tån tån tån in i kammarn efter hammarn spika fast den lille tån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

ska du inte vara med citera varandra och svara så långt att det inte är möjligt att tvinga sig själv att läsa det öh är inte ens på humör att göra ett fett jobbigt långt inlägg nu men har lovat mig själv att inte sätta min fot i denna tråd utan att göra fett jobbigt långa inlägg aa så baner finns på träd o appelsiner finns på ica som inte ikea och norrmännen köper upp bohuslän smyg krig asså mmh det finns inga chokladbollar i norge de har bara fiskpudding fiskekaker fiskesupper fiskeburger fiskepastej men kina i kona har dom fiskglass det är inte långt nog än buhuhuhuhuhuhu asså hur tusan lyckas man att orka göra så här långt min hjärnaär inte konstruerad för detta pelle plutt plutt plutt tog ett skutt skutt skutt över ån ån ån tappar tån tån tån in i kammarn efter hammarn spika fast den lille tån

jo jättegärna min hobby är att sitta mindless och skriva allt som bara ploppar upp nu tänker jag skriva en massa hemska saker men ta inte åt dig de är inte riktade mot dig jag måste bara få utlopp för allt mitt nattsvarta hat jag kommer binda fast dig i min källar och hugga av dina lemmar en efter en sen kommer jag slita sönder din gravida flickvän och våldta din ofödde son jag brukar gå till begravningar utklädd till liemannen sen väljer jag någon som jag följer hem sen styckar jag fittan typ fast skoja jag älskar barn fast egentligen hatar jag de små asen men jag är snäll ändå jag är inte dum mot dem bara om de råkar gå för nära men då ber de ju om det jävla horungar en dag ska alla brinna fattar du det va fattar du alla ska brinna eld eld elden ska förtära era syndiga kroppar ert blod ska koka era ögon ska smälta och ni ska plågas i evinnerlig tid för vad ni har gjort det är rätt åt er det är så det går så går det när man ska vara snäll så går det när man försöker vara schysst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var ett otroligt intressant ämne du talade om jag tycker det är bra isotop att det finns de som faktiskt bryr sig om att läsa varandras ord och tala om vad som är rätt så man förstår och om man inte förstår så fortsätter man att skriva tills dom förstår och om det är fel fortsätter man ändå tills personen tänker att det är rätt eller slår sig själv dumma barn slår själv dumma barn slår sig själv men inte han som inga armar har han får sparka sig i baken springa ut på gatan hit o inte dit för dit finns en mur utan smör bara smör mera smör med margarin på ost ostfrallor ser en bild den är blå med ett ansikte på steka rygg bada katt äta skon sitta platt finns ett tåg som står still jag skriver ibland genom att trycka på små knappar som är frkantiga med bokstäver på dom är olika former och storlekar lite streck men alla är vita och knapparna är svarta varför är det inte tvärtom hur skulle det se ut som i tidningarna ungefär eller ungomar.se kanske jag tror det skuöle vara fint men jag skulle inte veta varför jag skulle bli förvirrad och tro att det var en tidning jag förstörde tog sönder varför läser vissa tidningen på toaletten då blir den smutsig äcklig bakterier sedan lägger på fikabordet och slickar på fingrarna vräker i sig wienerbröd med sylt och vaniljkräm sedan klappa sig på tjocka magen och nej inte magen klappa sig på fötterna och tvätta händer om och om igen avsluta med hansprit o terpentin ta med sig handskar var man än är o hosta i armväcket och ta en burk utan en hemlös som inte har pinkat på sig men som inte har druckit något heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

varför läser vissa tidningen på toaletten då blir den smutsig äcklig bakterier sedan lägger på fikabordet och slickar på fingrarna vräker i sig wienerbröd med sylt och vaniljkräm sedan klappa sig på tjocka magen

eller hur!!1 sjukt beteende!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

eller hur!!1 sjukt beteende!11

hahahahahahahahahha-haahahhaahhahah vätna vänta änta jag tycker det är orättvist att vissa tar åt sig all credit heter det inte kredit nej det är skulder.. varför säger man credit då vad tusan menas med det jo jag vet det är inte svenska svenskarna har inga sådana ord egentligen tror jag eller kanske men movera runt lite va inte nått rompedra ta en köttfärs ute i skogen ge till myran som du sedan trampar på för att få fin färg på fötterna det är så man ska bete sig beta ska man göra som folk inte som getter som luktar illa när de hänger upp och ned i ett träd med inälverna fint sorterar brevid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicken tjacktråd.

obs: bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå jag ville skriva nu tar du allting som jag ville skriva och gör det i en annan färg nu får inte jag ha grått nu får jag bara gråt jag vill inte vara med om det ska vara på det här sättet sluta lägg en massa boxar frsamför mina ögon och inga saxar jag blir blind du klipper av mig mitt huvud och hår som ser ut som lerpölar i badkaret och jag vet att jag har blek hud det ä för att jag är en vampyr och jag gråter till vampyrfilmer på låtsas och för att jag inte fick grått jag fick bara gråt nu ser jag ingen film alls men jag skulle vilja se en om vampyrer igen för att det finns en roliga film love att first bite den måste du se du som läser detta betydelselösa inlägg och fyller ditt huvud med ord som låtasas göra bra meningar fast var är då alla punkter och frågetecken jag hostar bara och ser en kanin som inte har någon kropp den är brun jag undrar om den gillar något bra det gör den inte för den är död nej jag vill skriva mer det räcker inte minst 150 tecken upp till 300 då är det ok det vet du då är det mvg mycket väl godkänt är bäst att få men inte dagens ungdomar dom får ingenting bara bokstäver värdelösa som det som står här och inte betyder någonting men som stämplar på ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue du vinner har läst allt o jag kan inte matcha dej.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej nu tycker jag att jag ska äta upp din hud och äta upp choklad
jojojoj jo jo jo jo jo jo j o jo jo jo någon hoppar i mitt rum någons rum inte mitt eum det är någon som hoppar en tjuv som ska ta mitt godis jag har inget godis bara 3 telefoner som är värdelösa men en till också som inte är värdelös den är din oarsewauv och mina telefoner är jättedåliga sunk du är inte sunk du är tjack det är bra det sa du själv jag är tom inuti men oatseuraveu ä inte tom full som av chokladpraliner som blockchoklad och smält choklad och volvo v70 är ingen bil det är en livsstil jag ska bli panda när jag blir stor med svart och vita fläckar under ögonen inte pongo när jag var liten trodde jag att alla prickiga hundar var pongo och men jo nu fårhlr ö, dfsmjdfghysdj n fuuusk jag måste skriva jag måste skriva jag måste skriva nej du får inte fösötöra mitt inlägg nu jag ska sluta senare då får du skriva egna fina inlägg och men nu är ja här och hejdå vadå hejdå det ska du inte tro att det är hejdå ska inte gåå ska inte gåå vill inte gå vill springa sakta på min tak min spel mitt kåda kåda som inte går bort alla barn har löss hjärtlöss ha ha ha kul skämt mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där var jättekonstigt varför skrev du sådär det tolkas ju som att du är sjuk i huvudet vem är sjuk och vem är frisk och vem är cb ja vem är det en pojke eller flicka eller galning som bor i hultsfred eller karlskrona eller bara skåne och bakar pågen dagen lång jag häller inte mjölk ou har du skrivit nog ditt är inte längre ditt dör du så blir det ditt igen men nu är det mitt bara mitt men jag vill inte ha det vara en nomad på havet i ett kollektivbåthus med massa bus bus bus brus som i läsk du jadu är släsk fingrarna bort din sotare jag tycker om judar dom har näsor och jag har ingen näsa bara när jag ser mig i spegeln jag är en man som är en tjej som är en hund som är en man en riktig man en middag i en liten burk sammanpressad maskar eller spagetti ja det tänkte jag på du läser mina tankar det är spöklikt men vi är kanske våra tankar och vi kanske är våra tankar och våra tankar kanske är marispan som gisen som blev stucken om och om igen för han fick inte vara med o slakta den riktiga grisen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu det var ju bra isotop du kan tävla mot vem som helst ge aldrig upp det är grejen du skriver bara skriver allt du skriver för det är inte svårt skriver bara som du tänker och det är svårt men skriv vad du inte tänker låtsas tänka tryck på bokstäverna mantra läskig nej hypnotiserad köp marabor och kotte i skogen trillar dun i dun i underkläder köp marbaou st. maraboi jag minns för 44 år sedan snart 6 år sedan jag var ung en gång är jag fortfatrande ung om man jämför med igår då var det guld morgonen var hemsk nej fuktig av regn vatten blankt täcket var kallt som is men var det snö som ramlade ner för mitt fönster eller var det mina händer som tog finns det under täcket en fot som inte fryser hoppas jag att rutan går sönder


   
SvaraCitera