Aviseringar
Rensa alla

Här skriver vi alla jättelånga fasansfullt dåliga inlägg om absolut ingenting alls över huvud taget av värde som man glömmer


Ämnesstartare

nu är det faktiskt min tur var är tråden tänkte jag nu surrar det ingen geting i rummet bara något som jag inte vill veta kanske vill jag ja det vill jag men ändå är jag skrattar jag er inte sur men jag är inte glad heller jag är bengt han sopgubben som slänger sina sopar i skogen brevid huset mitt och där finns ochså sprit nej är du inte klok mytoman gubbe sluta ljug för det är inte sant vad ska vi göra med kevin är inte det en bra film jag vet väl inte sluta fråga dummerjöns men hälsa åtminstone på din bror men om jag inte vill då då får du inte smaka på tårtan det är grädde då blir du tjock blir du tjock så blir du vacker blir du vacker så blir du gift blir du gift så ångrar du på att du åt det fårs stå så vad ska vi göra varför sa jag sådär för min syster blev ledsen deyt är en sån där gammal sak som dom säger hugo boss super mario bross handlar du också på åhlens nej kappahl killavdelningen för hundar som oss döden kom alldeles för tidigt då får du se på alla helgonadagen eller afton var det inte förra veckan jag minns inte det var igpr tror jag ljusen slocknade men ingenting brann till slut det har jag glömt för längesen handlar det inte om dig det trodde jag när jag var hos underliga barfota varelser i torrt gräs och vemodet ökade som stavar i vasaloppet klockan åtta startade vi men du flög utan mig jag orkar inte veta av dig herkulse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nae nu blir det jo mer nej jo nu blir det inte kul skriv om någon vem då dig eller mig eller någon du gillar som vem jag vågar inte skiva om den eller flera kanske någon annan som jag inte gillar som vi härmar det är fult ja så då är jag ful då nej inte nu för det finns inget mer det dog förut det var bra och du tog ut sulorna dina fötter är inte som mina fötter dom är som tomater och nu blev jag jättehungrig inte vet jag dom såg ut som tomater kanske eller så fick jag en tanke jag är inte taskig jag är hungrig och det går inte att skriva någonting om ord jag är elak och inte mätt nu får du säga vad du va va va vill du nått eller va är det en agenda eller ne inte ne inte då var det slutpratat sluttjatat varför inte börja samskriva ordsom intehänger ihopför attmotverka särs kriv ningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar den här tråden - för sin rubrik. Man måste ha ändrat maxlängden, för rubriken har aldrig fått vara såhär långa[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är en skam att rubriken blev så kort som den nu är fan det är inte kul att få tvångsmässiga tankar och tala monotont oavbrutet sedan skaka hela tiden dels för att det är alldeles för kallt och dels för att ingenting skyddar nacken som kaveldun eller is som spruckit av för hårda stövlar med spring i benen och armarna men klockan är för mycket det finns ingen tid att tänka det är förra veckan förrförra torsdagen eller fredag är det nu jag känner mig bevakad ingen plats är tom och dörren till trygghet är låst jag vill inte men stjärnan du finns i mina öron och ut i mina fötter hoppas det kan stanna och rött är en fin färg det hör man allt för ofta för ord som mord i handen som blod och mord och knivar knivhugg i magen och ryggen fists with fists


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahah ha wtf random detta ser ju ut som vissa av dom spammail jag får med random halv osammanhängande meningar[bigsmile] måste fan läsa mer här när jag får tid över[love][love][love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

hahahahah ha wtf random detta ser ju ut som vissa av dom spammail jag får med random halv osammanhängande meningar måste fan läsa mer här när jag får tid över[love][love][love]

hej storchen kul att du gillar tråden det är bra men läs inte bara utan skriv på töm ut dina tankar om tunnor som kan uttalas som tönnor eller om bönor som kanske är soya bönor o genmanipulerade o när du äter dem så forstätter genmanipuleringen att ske i tarmen men de är dagen framtid hälsans hopp o varför dricker vi egentligen komöjlk varför finns det ingen mjölkväxt den stor fin mjölkblomma eller något det hade varit underbart mustasch får man då tänk om man fick mjölk skägg iställer ett riktigt zz top mjölkskägg som man kunde ha mjölkkrig med på riggen på ett skepp moderskeppet det är en person en hitler är ingen person han var ingen person det var en synvilla som himmeler ordnande för den riktiga skurken var himmler han var inte bara sjuk u huvet han var illusionist så världen fick vara med om hans drömm världen det som dödade judarna var flodhästar som man släppte lös på gatan ä e i a ä ä e i a ä å det var en norsk mening från norr norrskenet är förklarat vetenskapligt men det gör det inte mindre vacker för det om jag var skalmann nu så skulle jag dra fram ett norrsken som skulle få dansa på väggarna o göra oljud som när keramik knäpper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

men läs inte bara utan skriv på töm ut dina tankar om tunnor som kan uttalas som tönno

Hahhahaha, men måste man skriva utan punkt, nya stycken etc.? Blir bara jobbigt eftersom att det är så inlärt tycker jag, sen blir det ju jobbigt o läsa allt randomskoj också

Ibland får jag flumtankar. Exempel: Jag ifrågasatte alla ord. Varför är ord som dom är? Varför heter vatten just "vatten"? Varför kunde det inte heta "blomma" eller "rosa" eller något som inte existerar, typ hyfenil? Att språket blev som det blev, o inte är annorlunda. Tänk att det finns oändligt med paralella universum, och i minst av dom är alla språk helt annorlunda än vad vi känner till. Det vore kuligt. Eller ok, kanske inte så kuligt o hamna där o inte förstå någon o inte kunna göra sig förstådd, men orden hade ju låtit roliga. Typ.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hahhahaha, men måste man skriva utan punkt, nya stycken etc.? Blir bara jobbigt eftersom att det är så inlärt tycker jag, sen blir det ju jobbigt o läsa allt randomskoj också

Ibland får jag flumtankar. Exempel: Jag ifrågasatte alla ord. Varför är ord som dom är? Varför heter vatten just "vatten"? Varför kunde det inte heta "blomma" eller "rosa" eller något som inte existerar, typ hyfenil? Att språket blev som det blev, o inte är annorlunda. Tänk att det finns oändligt med paralella universum, och i minst av dom är alla språk helt annorlunda än vad vi känner till. Det vore kuligt. Eller ok, kanske inte så kuligt o hamna där o inte förstå någon o inte kunna göra sig förstådd, men orden hade ju låtit roliga. Typ.

utan punkt utan stycken utan versaler utan mening så långt det går subtilt eller inget sammanhåll vissa ord är ljudhärmande när bäcken porlar så låter det lite som ordet porlande det finns ju massor av olika språk det som känns rätt blir kvar du behöver bara gå ut i afrikadjungel till folket med klickspråk istället för att åka hela vägen till närmaste parallella universum sol ute sol inne nej solen försvann och min lampa pratar om rysslands tidigaste historia eller om flundror som dansar det ska va jobbit att läsa det är ju poängen så om du vill få poäng måste du träffa rätt på tavlan så att stenen sätter sig fast o inte rinner bort över väggen till skorstenen o ut o flyger i havet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukdomen kan ta dig när som helst hur då vad tar den allt solen näring ljus vision ljudet och glansen i ögonen och dansen och hela livet försvinner på en sekund hur länge är det hur många vadå är en sekund det vet jag väl inte hur mäts tid vi kan snabbspola universum pantorna växer över jordklotet som förflyttas till alla planeter och växer ihop men stjärnorna slocknar eller förökar sig till tusentals allt blir ljust så ljust du måste blunda ingen får titta vem tittar om ingen gör det finns du verkligen på riktigt cogito ergo sum är bokstäver som blir ett ord tre stycken det betyder någonting för oss vilka ja ni och de som ser att det blev någonting annat vad blek du är för solen lyser inte längre kanske blir du vit som puder snö betong avloppsrör blekta av klorin tvättmedel kokain min tröja har ingen färg alls den är tvättad och mina handleder behöver inte frysa mormor är snäll hon lever fortfarande jag ber bara om ursäkt så får jag inte göra det varför fortsätter jag då är jag dum i huvudet eller ja kanske ska sluta säga förlåt och göra om allt igen jag tycker om dig men inte sådär jag tycker om dig vill träffa dig och dig tycker jag också om jag saknar när jag åt god mat en gång det var mycket ibland lagar jag mycket men jag kan inte laga något som är trasigt mitt hjärta är inte helt men jag tror det finns kanske det har förflyttat sig till magen jag äter massor ibland ingenting det går att fylla kroppen med kärlek på något sätt säger till och med forskare men ingen hund för dom kan inte prata en kvinna låter som ett spädbarn vadå kan hon inte ta hand om sig själv nej hon är inte utvecklingsstörd det är inget fel på henne hon är helt frisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

klickspråk

Måste lätt vara ett av dom bästa språken.

[love] er två

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storchen du borde skriva dina tankar här ja jag vet att du har skrivit det redan men jag vill säga det igen det är viktigt att tala om sina tankar tror jag det säger de flesta som man lyssnar på men om man inte lyssnar så märker man ingenting och jag skulle vilja ha ett glas men jag sitter på en mjuk sak och där är en kanin den nej man ska inte va cpskadad lägg av din dumma mört kan du inte hoppa ner i ån och simma runt där jag pratar till den som sitter bredvid mig nu inte något elakt vi tycker om dig att du ska skriva här håller vi båda med om jag undrar varöfr ingen annan skriver här för det är skönt att skriva utan punkter då spelae det ingen roll om man stavar lite fel eller har valt uttryck som inte passar in det kan vara en ny mening och alla tycker det går att förstå ändå om de läser var ord enskilt nu vet ni inte vad ni går misste om en film lät så roligt att jag skrattade och sa att den lät jättedålig sedan var jag tvungen att se den för en gubbe såg rolig ut jag vill skratta det är världens bästa medicin istället för en massa piller man blir snurrig i huvudet av har ni testat cannabis så ska ni inte det testa titta på nördfilmer som är oförutsägbara och då kommer ni bli glada drick mycket juice vitaminer och solljus är bra och melatonin gå promenader nu när det är mycket ljus ute då får ni en energikick inga cigaretter behövs heller men det kan ni göra när ni vill dö då ska ni röka massor flera paket om dagen helst blåa lucky strike för då är ni coola som isbjörnar blått och vitt påminner om snö och snart är det december då kommer pappabjörn att vara så fin med sina stjärnor under ögonen och kanske gråta lite och vi alla ska gråta för vi ska alla en gång dö men nej nu var det fel men jag kan inte ta hand om mig själv är den enda rätta meningen det är fel att avsluta men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pugs:

jag vet inte hur det här fungerar så jag låtsas att jag tittar igenom allt och vet vad jag ska göra men jag kollar bara min tumblr och fangirlar och skriver inlägg som inte går att ändra och jag frågar hur man tar bort men jag har ingen som helst aning nu kanske jag borde skriva mina tankar här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar fundera på om jag tycker att eran duo ska bli en trio med din syster[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Höll på med sådana här experiment efter jag läste Joyce, Kerouac och Burroughs. Kanske borde posta min dagbok jag hade ett tag. 1000 sidor nonsens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Höll på med sådana här experiment efter jag läste Joyce, Kerouac och Burroughs.

Intressant.

Maxwinner:

Kanske borde posta min dagbok jag hade ett tag. 1000 sidor nonsens.

Jaaaa gör det fan nu måste jag forma bokstäver till ett tjockt överviktigt långt inlägg av massa trögflytande ord bara för att det är vad jag lovat o den här tråden ska vara så voluminös som ett grötigt barn som inte ens gillar gröt fr den var faktiskt inte söt utan jävla bygggröt eller på hirs rug antroposofiska dumheter och skålen åker i golvet går mitt i tu gröten sitter fast grova händer skakar den lilla kroppen som slängs ut i snön hungrig inga skor kom in igen när du har blitt hungrig svulten i behov av mat som är mat inte purjo inte socker då får du magnesium brist och sen dör du inte men du blir trött som rör som ligger i skogen under marken med vatten i det brusar de är rutchkanor och du såg inte trädet för det var mörkt och ingen vet nu är det egentligen något annant som borde skrivas ned formuleras skickas in men fan ta framtiden den ger mig inget nu just nu är den grå och jag ser inte genom dimma hör inget men känner doften av ett hål i marken fyllt med döda hjortar jag såg dem inte men lukten var där som slaktade getter söt inte som godis


   
SvaraCitera