Aviseringar
Rensa alla

Här skryter vi med våra muskler.


Ämnesstartare

iddqd:
Pfft, i de här shortsen får folk det svårt att inte bry sig om mina ben.

pics/stfu!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Pfft, i de här shortsen får folk det svårt att inte bry sig om mina ben.

Haha Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

pics/stfu!!!

Svårt att göra dem rättvisa med självporträtt på nära håll (shortskanten skymmer liksom lite) men ok!

DSC_0325.jpg

DSC_0326.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Svårt att göra dem rättvisa med självporträtt på nära håll (shortskanten skymmer liksom lite) men ok!
DSC_0325.jpg

DSC_0326.jpg

vad ska man ha såna ben till? avlastar man ryggen? är det nice?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

vad ska man ha såna ben till? avlastar man ryggen? är det nice?

Man kan göra knäböj och så har man en ursäkt att ha korta shorts! Vetefittan om de avlastar ryggen något, jag är iaf mycket starkare i ryggen än i benen så jag tror jag använder den mer. Drar liksom 185 i marklyft men kan bara ta typ 130 i knäböj så äh ja. Fett nice är det iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Man kan göra knäböj och så har man en ursäkt att ha korta shorts! Vetefittan om de avlastar ryggen något, jag är iaf mycket starkare i ryggen än i benen så jag tror jag använder den mer. Drar liksom 185 i marklyft men kan bara ta typ 130 i knäböj så äh ja. Fett nice är det iaf!

ok men kan man sparka folk så dom flyger bakåt flera meter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Svårt att göra dem rättvisa med självporträtt på nära håll (shortskanten skymmer liksom lite) men ok!
DSC_0325.jpg

DSC_0326.jpg

käre värld vad mycket du måste träna mvh lite impad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ok men kan man sparka folk så dom flyger bakåt flera meter?

Har inte testat. Men jag kan springa rätt så jävla snabbt när jag måste och hoppa jämfota ganska högt så lite explosiv styrka finns nog.

isola:

käre värld vad mycket du måste träna mvh lite impad

Nja. Tre helkroppspass i veckan har varit standard de senaste typ tre åren. Fast benen såg ut typ sådär efter bara drygt ett år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Svårt att göra dem rättvisa med självporträtt på nära håll (shortskanten skymmer liksom lite) men ok!
DSC_0325.jpg

DSC_0326.jpg

Så ja! Nu blev jag glad. 

Mina muskler är lite blyga förresten Rodnar Men dom finns där under!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag fattar inte. Hur kan tre pass i veckan ge den fyssen? Tar du typ steroider eller nåt? Vi kan ta det i PM isåfall om du inte vill yttra dig om det och jag ska inte skvallra. För it makes no sense att man får såna resultat av att köra tre dar i veckan...vad består dessa helkroppspass av då? Är det allt du gör? Ingen idrott vid sidan om eller så?

iddqd: Nja. Tre helkroppspass i veckan har varit standard de senaste typ tre åren. Fast benen såg ut typ sådär efter bara drygt ett år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Men jag fattar inte. Hur kan tre pass i veckan ge den fyssen? Tar du typ steroider eller nåt? Vi kan ta det i PM isåfall om du inte vill yttra dig om det och jag ska inte skvallra. För it makes no sense att man får såna resultat av att köra tre dar i veckan...vad består dessa helkroppspass av då? Är det allt du gör? Ingen idrott vid sidan om eller så?

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På riktigt.

iddqd:
Mycket glad

iddqd:
Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
På riktigt.

Inga steroider. Bara träning och käk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många gånger om dagen ska man käka då? Och kan man käka chips om det finns plats för det? Gjorde det efter styrkepasset idag. Älskar chips...

iddqd: Inga steroider. Bara träning och käk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Hur många gånger om dagen ska man käka då? Och kan man käka chips om det finns plats för det? Gjorde det efter styrkepasset idag. Älskar chips...

Kommer inte ihåg, har käkat allt mellan 2 och 6 gånger om dagen sen jag började. Det mesta verkar funka. 
Och chips är en viktig del i en balanserad kost.


   
SvaraCitera