Aviseringar
Rensa alla

här skryter vi om att ha blivit dumpade


Ämnesstartare

bra tråd
blev dumpad i en sop säck igår


   
Citera
Ämnesetiketter

det är jag om är dumparn'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej du är ljugaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är konstig tror jag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fy fan vad ont det gör och vad irriterande det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DumparN ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivit dumpad minst tre gångerCoolskitcoolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
jag är konstig tror jag. 🙂

jag med. men det går iaf låtsas vara normal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha en kille man aldrig ser och han kommer med snabba steg mot köket, tror att den är en annan som alltid är ute och springer. såg lite chockad ut och drog till med kommentaren "oj, jag trodde inte att det var du" pga för självmedveten om mina reaktioner. han, som inte märkt något ger ett ansiktsuttryck som är en blanding av "vad fan vill hon mig" och "okeej....". han: "öh förlåt då" och jag utskämd försökte rädda det hela i munter ton genom att dra till med killerrepliken "dig brukar man ju inte se :)". 

har liksom bott där i 5 dagar och bara träffat honom en gång när han gått in på sitt rum. han ser helt normal och käck ut men går aldrig ut. jag menade att det var trevligt men han måste ha trott att jag tycker att han är en loser eller något lol.

jahaja, det här med sociala koder ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter stelt. prata mera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vinn pengar:
låter stelt. prata mera

killen är ju konstig har jag hört men det var heeelt fel approach.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur skulle du gjort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev dumpad dagen innan alla hjärtansdag 3 år sedan, några timmar efter skaffar han ny tjej. Svar till detta? "Skulle till Luleå och hade tråkigt"

Beat that beatch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Blev dumpad dagen innan alla hjärtansdag 3 år sedan, några timmar efter skaffar han ny tjej. Svar till detta? "Skulle till Luleå och hade tråkigt"

Beat that beatch!

Blev dumpad på alla hjärtans dag för att han ville vara singel och festa, samma kille hade varit otrogen med min bästa vän och fick sen veta att han varit med ytterligare en vän och "några" randomtjejer. Vann jag? 


   
SvaraCitera