Aviseringar
Rensa alla

Här står det något viktigt!


Ämnesstartare

Kärlek finns i alla åldrar och köner!
Varför är vissa rädda för erkänna?
Jo det ska jag berätta!
Trakaseringen!

Jag stödjer bi och gay men tycker på ett sett att det är fel att vara homosexuell och på ett sett rätt. Felet är att när man blir äldre så kan man inte liksom få efterlevande. Man kan ju däremot adoptera men man kan ju inte få "egna barn", det som är rätt är ju att man ska hitta sin riktiga kärlek. Så det beror antingen på framtiden eller kärleken


   
Citera

Asså många så kallade "klasskamrater" kallar en "JÄVLA BÖG" elr något liknande som har med gay att göra. Men erkänn själva hade gud tyckt det va helt fel med att va ihop med en kille när man är kille hade nog han skapat något så killar knappt kan se andra killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

man kan ju inte få "egna barn",

Jag ogillar när folk jämställer homosexualitet med sterilitet. Vad är det som säger att en lesbisk kvinna och en homosexuell man kan få ett (eller flera) "eget barn" tillsammans?


   
SvaraCitera

aspie:

det är fel att vara homo

Tycker du att det är fel att vara homo för det tycker inte jag. Min slöjdmajje är en kille och har en pojkvän så det är faktist inget fel att vara homo gay bi eller nåt slag av homosexuell. Inget fel på två människor som har samlag från samma kön, helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

Min slöjdmajje är en kille och har en pojkvän så det är faktist inget fel att vara homo gay bi eller nåt slag av homosexuell.

Så din slöjdmagister gjorde så att det blev "rätt"?
Varför hade ingen sagt det tidigare, nu ska jag sluta upp med mina homofobiska tankar, tack tack.[mad]

Ellvira:

Inget fel på två människor som har samlag från samma kön

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Gifted

aspie:

Felet är att när man blir äldre så kan man inte liksom få efterlevande.

Kolla upp hur många som lever med båda sina biologiska föräldrar...
Det är nog mindre vanligt än man tror; en myt(?) är att 10% inte vet vem deras biologiska far är, och se på hur många som skiljer sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Vad är det som säger att en lesbisk kvinna och en homosexuell man kan få ett (eller flera) "eget barn" tillsammans?

Sålänge de förstår att nålen ska in igenom ögat så funkar det nog utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Sålänge de förstår att nålen ska in igenom ögat så funkar det nog utmärkt.

Jag glömde det ack, så adekvata inte:t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Jag glömde det ack, så adekvata inte:t.

Alltså mormor, det här är ett forum för ungdomar. Du måste förstå att gammelsvenska föråldrats. Så prata så någon jävel förstår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Felet är att när man blir äldre så kan man inte liksom få efterlevande.

Och vad i det är det som du påstår är "fel"?


   
SvaraCitera

Michee:

Och vad i det är det som du påstår är "fel"?

Förmodligen menar hon att det är trist att aldrig få chansen att få biologiska barn eller barnbarn. Nu är det ju dock uppklarat att alla homosexuella inte är sterila, så det blev plötsligt ganska irrelevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Förmodligen menar hon att det är trist att aldrig få chansen att få biologiska barn eller barnbarn.

Hon klarlägger att hon tycker det är "fel" att vara homosexuell pga att man då inte kan få egna barn. Förstår inte hur du kan tolka om det till att hon tycker det är "trist" för de homosexuellas skull.

Jag tycker snarare att det låter som ett argument till en homofobisk åsikt, vilket det även är.


   
SvaraCitera

aspie:

Felet är att när man blir äldre så kan man inte liksom få efterlevande. Man kan ju däremot adoptera men man kan ju inte få "egna barn", det som är rätt är ju att man ska hitta sin riktiga kärlek. Så det beror antingen på framtiden eller kärleken

Homosexuella kan visst få "egna" barn eftersom att homosexuell inte är samma sak som att vara steril. Visst att de ej kan få barn med en person av samma kön, men biologiska ungar kan man allt få. Om man tänker i dina banor så är väl då sterila människor lite kassa eftersom dom inte kan få biologiska barn och därför inte föra sina egna gener vidare, bara uppfostra andras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Förstår inte hur du kan tolka om det till att hon tycker det är "trist" för de homosexuellas skull.

Jag tolkade det iof också precis som EmperorNero. Tror bara trådskaparen hade lite otur i sin kommunikation [wink]


   
SvaraCitera