Aviseringar
Rensa alla

Här står det något viktigt!


Ämnesstartare

Andy91:

Jag tolkade det iof också precis som EmperorNero. Tror bara trådskaparen hade lite otur i sin kommunikation [wink]

aspie:

men tycker på ett sett att det är fel att vara homosexuell

aspie:

Felet är att när man blir äldre så kan man inte liksom få efterlevande.

Hon lägger ju fram det som ett argument till att hon tycker det är "fel" att vara homosexuell. Hur fan kan ni få det till att hon tycker synd om homosexuella?


   
SvaraCitera

Michee:

Hon lägger ju fram det som ett argument till att hon tycker det är "fel" att vara homosexuell. Hur fan kan ni få det till att hon tycker synd om homosexuella?

Dålig kommunikationsförmåga, eller helt enkelt bristande engagemang i ordval. Jag tror inte att "fel" var just det hon menade. Men det är bara min tolkning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Hon lägger ju fram det som ett argument till att hon tycker det är "fel" att vara homosexuell. Hur fan kan ni få det till att hon tycker synd om homosexuella?

Du missuppfattade mig. Jag tycker det är väldigt viktigt att homosexuella ska hindras mot orättvis behandling. Det gäller att tro på att vi tillsammans är starka nog att få stopp på skräpet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak ni ska veta, man köper inte vänner för hur dom ser ut, eller för vad dom gör. Bete' er som en istället..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

En sak ni ska veta, man köper inte vänner för hur dom ser ut, eller för vad dom gör. Bete' er som en istället..

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

aspie:

Felet är att när man blir äldre så kan man inte liksom få efterlevande. Man kan ju däremot adoptera men man kan ju inte få "egna barn",

Jag tycker det är rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Du missuppfattade mig.

Jotack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

putt

(oavsiktlig)
(gulligare ord för bump)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som hört talas om inseminering för lesbiska? Och någon som hört talas om att det faktiskt är lagligt i sverige ? Dåså . En homosexuell kan få biologiska barn . Tyvärr blir det inte den andra kvinnans biologiska barn. Men, (inte säker på om de ska bli eller är så att) den andra föräldern automatiskt blir adoptivförälder.

Jag tycker det är riktigt homofobiskt att säga att det är fel att vara homosexuell.

Dessutom finns det massor av barn som svälter i typ afrika. och ändå vill de inte adoptera bort sina barn till homosexuella , där de hade fått det mycket bättre. Det är fel.


   
SvaraCitera

Men de heterosexuella som inte kan få barn eller inte vill ? Är de också "onormala" då? [confused]

Jag förstår inte inställningen till att alla ska gifta sig och skaffa barn. Man ska göra det för sin egen skull. Inte för att "alla" säger det eller för samhällets skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bi/Homosexualitet! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera