Aviseringar
Rensa alla

Här tänker jag posta musik varje dag


Ämnesstartare

Skit på er.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varför känns det som att det redan finns 3 såna här trådar? Eller ok, ärligt talat vet jag inte om det gör det[blush] men det känns som att flera har nämnt att det finns sådana här trådar när flera sådana här trådar skapats[confused]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Varför känns det som att det redan finns 3 såna här trådar?

Det kanske är flera som vill dela med sig av sin personliga musiksmak varje dag och är för lat för att göra en blogg av allting. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achtung:

Det kanske är flera som vill dela med sig av sin personliga musiksmak varje dag och är för lat för att göra en blogg av allting

Är det inte typ det den klistrade tråden i någon forumdel som nämnts som jag inte orkar leta upp handlar om då?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Är det inte typ det den klistrade tråden i någon forumdel som nämnts som jag inte orkar leta upp handlar om då?

Men den är väl till för alla. Jag vill ha en där bara jag postar musik, och alla läser och avundas min eminenta musiksmak. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achtung:

Jag vill ha en där bara jag postar musik

Så... du menar att bara du ska posta din musik här och ingen annan?[confused]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Så... du menar att bara du ska posta din musik här och ingen annan?

JAPPZI!

Achtung:

är för lat för att göra en blogg av allting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achtung:

JAPPZI!

Är nyfiken på om nån mer kommer att kommentera i denna tråd eller om precis alla som snubblar in här respekterar att du förväntar dig att bara du och ingen annan ska skriva något här...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk får gärna kommentera min musiksmak, MEN DET ÄR MIN MUSIKSMAK!!!!!!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varje gång du postar nåt med "Roffe ruff" kan jag inte låta bli att fnissa till åt namnet[blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Gilda

Ja... det var ju verkligen personlig och oförliknelig musiksmak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gilda:

Ja... det var ju verkligen personlig och oförliknelig musiksmak.

Tackizzzzzzzzzz

Denna får du:


   
SvaraCitera