Aviseringar
Rensa alla

Här tycker vi synd om oss själva [Den officiella gnälltråden]


Ämnesstartare

Kände att jag behövde gnälla av mig lite, och man kan ju inte ta utan att ge så jag låter även er gnälla av er, om ni vill.

Det är synd om mig för att igår när jag gick och la mig mådde jag illa, så jag trodde att jag skulle vakna magsjuk. MEN ICKE, glad blev jag när jag vaknade utan illamående, men lyckan varade inte länge för snabbt insåg jag att jag är jätteförkyld. Har haft feber hela dagen och jag borde verkligen vara på praktiken då jag har massor att göra. Allt från projekt till dokumentation av personal som missköter sig.
SÅ nu är jag sjuk OCH stressad.

TYCK SYND OM MIG. Jag tycker synd om mig.

ÄNDRAT 2012-11-29 11:07


   
Citera
Ämnesstartare

Image
medicin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars finger, det är as tråkigt att vara förkyld. Jag var det förra veckan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Stackars finger, det är as tråkigt att vara förkyld. Jag var det förra veckan

jaa, stackars stackars mig.

Och stackars, stackars dig förra veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker lite synd om dig, dock kan du allt fixa en sån kopp choklad åt mig. Den ser mys ut!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du blir frisk snart. Jag vet inte om jag hade feber men körde på som vanligt. Brukar aldrig kolla om jag har feber för om jag skulle ha det skulle jag bara känna mig sjukare :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag tycker lite synd om dig, dock kan du allt fixa en sån kopp choklad åt mig. Den ser mys ut!!

fixade en till min roomie, det var jäääkligt gott! Men nu är det färdigfixat för idag, men kanske imorgon okej?

mrman:

Hoppas du blir frisk snart. Jag vet inte om jag hade feber men körde på som vanligt. Brukar aldrig kolla om jag har feber för om jag skulle ha det skulle jag bara känna mig sjukare :/

haha jag får inte jobba pga jobbar med barn, respektlöst att hosta ner dem. Och sen blir jag snurrig av att stå för länge...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

fixade en till min roomie, det var jäääkligt gott! Men nu är det färdigfixat för idag, men kanske imorgon okej?

Okejdå [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

haha jag får inte jobba pga jobbar med barn, respektlöst att hosta ner dem. Och sen blir jag snurrig av att stå för länge...

Hmm jo det är sant, onödigt att smitta barnen.

Jag går bara på föreläsningar och skit på dagarna och man behöver ju inte sitta precis bredvid någon annan om man är förkyld. Jag brukar alltid se till att inte sätta mig bredvid någon annan när jag är förkyld. Tycker själv inte att det är kul att sitta bredvid någon som snorar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Jag går bara på föreläsningar och skit på dagarna och man behöver ju inte sitta precis bredvid någon annan om man är förkyld. Jag brukar alltid se till att inte sätta mig bredvid någon annan när jag är förkyld. Tycker själv inte att det är kul att sitta bredvid någon som snorar.

haha näää, det är inte så kul! Får panik när personen bredvid på bussen börjar snörvla. Eller snyter sig, buuuurrr...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker synd om mig pga brist på framsteg med depersonalisationssyndrom, känns som om jag aldrig kommer att bli normal igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Får panik när personen bredvid på bussen börjar snörvla. Eller snyter sig, buuuurrr...

Man känner sig alltid som man sitter i skiten haha. Brukar se till att inte röra ansiktet innan jag tvättat händerna ordentligt om jag varit utsatt för en förkyld person oundvikligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Tycker synd om mig pga brist på framsteg med depersonalisationssyndrom, känns som om jag aldrig kommer att bli normal igen

vet att det är elakt att säga såhär, men om du inte slutar tänka på det sättet kommer du inte bli det heller ! Jobba bort de där tankarna. Ta bort hängläppen och ta fram lite jävlar annamma istället!

mrman:

Man känner sig alltid som man sitter i skiten haha. Brukar se till att inte röra ansiktet innan jag tvättat händerna ordentligt om jag varit utsatt för en förkyld person oundvikligt

Haha funderade ett tag på att börja gå runt med handsprit...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vet att det är elakt att säga såhär, men om du inte slutar tänka på det sättet kommer du inte bli det heller ! Jobba bort de där tankarna. Ta bort hängläppen och ta fram lite jävlar annamma istället!

Tänker inte så mycket på det, känns bara rätt hopplöst idag
men tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krya på dig fingret!

Själv fryser jag så förbaskat mycket. Om precis hela kroppen. Är sådär helt lila/vit fläckig på armarna och händer. Säkert på låren också. Tårna känns sönderfrusna och då sitter jag ändå inomhus. Wtf?


   
SvaraCitera