Aviseringar
Rensa alla

haff på jobbet


Ämnesstartare

Okej, så nu har jag jobbat på Burger King i en vecka och det finns en sjukt snygg kille på mitt jobb... Är så sjukt tänd på honom!!! Behöver tips och råd på hur jag kan ta kontakt med honom/visa att jag är intresserad/ få honom att vilja träffa mig utanför jobbet.... Är inte blyg eller så, utan det är bara möjligheten som saknas, då vi har många kunder och det oftast är jobbsammanhang som är samtalsämnet. Vill mest ha tips på samtalsämnen och hur jag kan haffa.... Jag ser bra ut, får ofta höra det + killar bjuder på drinkar när jag är ute... Men har aldrig haft ett förhållande.. Så jag vet inte hur man haffar nån!

Hjälp tack!


   
Citera

mn ska nte dejta folk på jobet, de kan gå tokgt


   
SvaraCitera

föruom i the office, men där gor de tokigt i bland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
mn ska nte dejta folk på jobet, de kan gå tokgt

Har inte planerat att jobba mer än bara sommaren så det är lugnt 😉


   
SvaraCitera

aledrinker:

Har inte planerat att jobba mer än bara sommaren så det är lugnt 😉

vrf säger du så då??+


   
SvaraCitera
Kudhos

"Jag har två juiciga bröd hemma som behöver lite av ditt angus kött.."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

vrf säger du så då??+

Har ett nytt jobb t hösten + att jag ska plugga vidare 🙂


   
SvaraCitera

Haffa någon på jobbet kan nog inte vara bra.. Blir nog lite för mycket att va tsm samt jobba ihop.. 

känner tillomed så me några av polarna som jag umgås med ofta samt jobbar ihop med 


   
SvaraCitera
Kudhos

"En burger king behöver en burger queen..."


   
SvaraCitera

Kudhos:
"En burger king behöver en burger queen..."

Kudhos:
"Jag har två juiciga bröd hemma som behöver lite av ditt angus kött.."

Kan inte säga det för många gånger.. Jag älskar dig Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
"Jag har två juiciga bröd hemma som behöver lite av ditt angus kött.."

AHAHHAHAAHAH!!!  Vet hur man fixar ligg, inte det som e problemet.. behöver hjälp med å haffa :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Haffa någon på jobbet kan nog inte vara bra.. Blir nog lite för mycket att va tsm samt jobba ihop.. 

känner tillomed så me några av polarna som jag umgås med ofta samt jobbar ihop med 

Vi jobbar inte många pass ihop, och jag ska inte jobba mer än bara sommaren så tror inte det är nå problem... Problemet här är hur jag ska haffa honom!


   
SvaraCitera

aledrinker:

Har ett nytt jobb t hösten + att jag ska plugga vidare 🙂

sluta haffa, det är löjligt


   
SvaraCitera

aledrinker:

Vi jobbar inte många pass ihop, och jag ska inte jobba mer än bara sommaren så tror inte det är nå problem... Problemet här är hur jag ska haffa honom!

Tips är väl bara prata med han så mycket som möjligt, gå in lite på privat i början men inte allt för mycket så borde det gå bra 


   
SvaraCitera
Kudhos

Reeeetooo:

Kan inte säga det för många gånger.. Jag älskar dig Hjärta

Hjärta

aledrinker:

AHAHHAHAAHAH!!!  Vet hur man fixar ligg, inte det som e problemet.. behöver hjälp med å haffa :$

kom fram naken i kylrummet när ni är ensamma därinne och ba "Have it your way.."Blink


   
SvaraCitera