Aviseringar
Rensa alla

haft en bra helg?


Stekarn:
Som jag typ tjatat sönder om hela veckan styrde jag fest igår, jävligt nice. Blev väl runt 15-20 pers, lite färre än jag hade beräknat. Träffade gamla som nya ansikten. Fick även ett strul men av nån märklig anledning gick vi aldrig hela vägen, sen fick jag numret till förrförra veckans krogragg. Alfahannen är på väg tillbakaBlink

Alfa alfa alfa 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Alfa alfa alfa 

Du har tränats väl min lärling. En dag sitter du på alfatronen ska du se.


   
SvaraCitera

Stekarn:

Du har tränats väl min lärling. En dag sitter du på alfatronen ska du se.

Yes master


   
SvaraCitera

Stekarn:

Snackade med sebbe om det där igår och vi blåste av det. Och let's face it, jag får så jävla mycket tjejer att det skulle inte ta mer än fem minuter innan jag var otrogen, jag skryter inte nu utan det är ett faktum att jag är så snygg och charmig när jag vill att jag kan få vilken brud som helst. Ska jag gänga mig och byta livsstil så ska personen vara helt fucking jävla amazing. Men sånt finns bara i sagorna

Skulle du klara av att ha kvar tjejerna då? Lätt att hitta nya, svårare att behålla dem.


   
SvaraCitera

Stekarn:

Du har tränats väl min lärling. En dag sitter du på alfatronen ska du se.

fan va jag fick star wars repliker i skallen helt plötsligt 


   
SvaraCitera

känner ingen i klassen

har haft tråkigt hela helgen, förutom på chatten.

vill dricka campolieti, äta chips och se film med någon

är blyg och för rädd för att få nej för att fråga någon jag precis har lärt känna


   
SvaraCitera

tänkte köpa chips och dipp och ladda ner film idag


   
SvaraCitera

ceka92:
tänkte köpa chips och dipp och ladda ner film idag

låter chill


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

fan va jag fick star wars repliker i skallen helt plötsligt 

image_20.jpg

MVH Star Wars nördRodnar


   
SvaraCitera

rfsl:s träff idag blev inställd. trodde att klassgrillfesten var idag pga. planerades typ 14:e, så var det nästa månad, alltså två månader till godo för planering (wtf?)

Reeeetooo:

låter chill

Söt tröstätande


   
SvaraCitera

Stekarn:

image_20.jpgMVH Star Wars nördRodnar

Ja men det är sjukt bra filmer Rodnar så man får tänka på sånt!


   
SvaraCitera
Draug

delade på 1L sprit och 1 platta öl i helgen det dög för en kvällBlink


   
SvaraCitera

e van att helgerna e tråkiga o ja ba sitter o stirrar upp i taket 🙁

men ja prata lite i tiny o de va lite glatt


   
SvaraCitera

ceka92:
rfsl:s träff idag blev inställd. trodde att klassgrillfesten var idag pga. planerades typ 14:e, så var det nästa månad, alltså två månader till godo för planering (wtf? svenskar.)
Söt tröstätande

samma här håller på o beställer monster pizza Rodnar


   
SvaraCitera

Börg:

Skulle du klara av att ha kvar tjejerna då? Lätt att hitta nya, svårare att behålla dem.

Det är ju det som är knepet. Jag är en playboy nu och har svårt att se mig som nåt annat. Antingen tappar jag intresset för tjejerna eller så tappar tjejerna intresset för mig. Men skulle jag hitta rätt då vet jag det.


   
SvaraCitera