Aviseringar
Rensa alla

Haft sex med en 11 år äldre tjej, tankar?


Ämnesstartare

Tjenare!

Vill bara klargöra direkt att jag inte försöker framhäva mig på något sätt eller skryta för den delen. Vill helt enkelt bara höra vad ni har för tankar om detta...

Jag är själv 19 år och har nyligen haft sex med en tjej som är 30 år (lite av en milf). ONS, inget annat. Hon var fräsch och snygg så det är verkligen inget pundarluder vi pratar om. Vad tycker ni rent spontant om detta? Är det konstigt, smutsigt, ballt, inget speciellt för en 19 åring att ha sex med en 30 åring? Det kanske låter som en helt sjuk fråga men vill bara veta lite hur tankarna går 🙂


   
Citera

Rajtan:

inget speciellt för en 19 åring att ha sex med en 30 åring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävlar i mig va snabb du var, hänger du på forumets sexdel ofta eller? 😛 😉 Tack för svaret iaf!


   
SvaraCitera

Rajtan:

Jävlar i mig va snabb du var, hänger du på forumets sexdel ofta eller? 😛 😉 Tack för svaret iaf!

Nej, hänger i Senaste.


   
SvaraCitera

de är väll bra


   
SvaraCitera

Var den kall och grå?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Var den kall och grå?[chocked]

Nu förstår jag nog inte riktigt [ops]


   
SvaraCitera

Rajtan:

Vill bara klargöra direkt att jag inte försöker framhäva mig på något sätt eller skryta för den delen

Rajtan:

Hon var fräsch och snygg så det är verkligen inget pundarluder vi pratar om

Rajtan:

Vad tycker ni rent spontant om detta?

Att du vill skryta om att du legat med en 30-årig (milf) som inte råkade vara ett "pundarluder", vad mer finns det att säga.


   
SvaraCitera

Mina tankar: noll

bryr mig inte om vem du legat med


   
SvaraCitera

ehm usch?


   
SvaraCitera

va tuff du är nu vill jag ligga med dig går dte bra eller fastän jag inte är gammal och grå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Att du vill skryta om att du legat med en 30-årig (milf) som inte råkade vara ett "pundarluder", vad mer finns det att säga.

mm såg det nu att det kanske såg lite skrytsamt ut... inte min mening som sagt.

Grief:

bryr mig inte om vem du legat med

Nu undrade jag ju iof om du bryr dig om vem jag legat med utan om 19 vs 30 generellt.


   
SvaraCitera
Tyrael

Ingemarsdotter:

Att du vill skryta om att du legat med en 30-årig (milf) som inte råkade vara ett "pundarluder", vad mer finns det att säga.

Rajtan:

Vill bara klargöra direkt att jag inte försöker framhäva mig på något sätt eller skryta för den delen. Vill helt enkelt bara höra vad ni har för tankar om detta...

Jag tror att du (Ingemarsdotter) behöver plugga på svenskan lite! Ett läsförståelsetest kanske inte hade varit fel?


   
SvaraCitera

Rajtan:

inte min mening som sagt

om det inte hade varit din mening, hade du inte behövt förtydliga hur snygg och fräsch och milfig och icke-pundare hon var, utan helt rätt och slätt sagt en 30-åring. men å andra sidan, vem bryr sig, hur många ONS är intresserad av att veta hur gammalt engångsligget är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

men å andra sidan, vem bryr sig, hur många ONS är intresserad av att veta hur gammalt engångsligget är?

Nu vet jag inte hur du brukar uppföra dig på krogen men jag brukar inleda med lite snack... ålder kan komma upp bland annat. Konstigt? Nja...


   
SvaraCitera