Aviseringar
Rensa alla

Haft sex med en 11 år äldre tjej, tankar?


Vad är grejen med milfs, fattar inte vad som är sexigt med att ligga med en gammal [crazy]

Men så länge ni båda var glada och nöjda så! [smile]


   
SvaraCitera

Rajtan:

Nu undrade jag ju iof om du bryr dig om vem jag legat med utan om 19 vs 30 generellt.

om en nittonåring vill ha sex med en trettioåring så visst, fine, jag bryr mig inte. Båda är vuxna.


   
SvaraCitera

xiaousagi:

Vad är grejen med milfs, fattar inte vad som är sexigt med att ligga med en gammal

Vad e grejen med arkeologi? Tror de e typ samma facination[confused]


   
SvaraCitera

Rajtan:

Nu vet jag inte hur du brukar uppföra dig på krogen men jag brukar inleda med lite snack... ålder kan komma upp bland annat. Konstigt? Nja...

Absolut, men jag få bryr sig om åldersskillnad när det bara gäller för en kväll. Om det gällt ett långvarigt förhållande hade det kanske spelat roll.


   
SvaraCitera

oj, världen går under


   
SvaraCitera

Jag beklagar.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

va tuff du är nu vill jag ligga med dig går dte bra eller fastän jag inte är gammal och grå

Grief:

bryr mig inte om vem du legat med

Ingemarsdotter:

Att du vill skryta om att du legat med en 30-årig (milf) som inte råkade vara ett "pundarluder", vad mer finns det att säga.

FAN va löjliga ni är -.-
bra sätt att trycka ner folk, väldigt bra...
Hur kan det vara att inte bry sig när ni ändå tar er tid att kommentera?
ni e ju verkligen HEEELT... ah vill inte göra några omdömen om vad ni är men skäms på er... fisknäsor.

Rajtan:

ag är själv 19 år och har nyligen haft sex med en tjej som är 30 år

EFTERSOM att man inte fastnar för sexet för att det är trevligt att upprepa, alltså som TEX röka eller andra beroende framkallande grejer, utan man fastnar för unika slags sex, nya saker är det man letar efter, inte upprepande saker.
så ser jag det som att du verkligen fått ett unikt napp, grats till ditt sexliv, tack som delar med dig 🙂


   
SvaraCitera

JoElite:

Hur kan det vara att inte bry sig när ni ändå tar er tid att kommentera?

Vem har sagt att jag inte bryr mig, inte jag. Jag skrev att åldern nog för de flesta är oväsentlig när det gäller ett ONS. Att behöva ta upp hur pass hett ligget var eller inte, har väldigt lite med åldern att göra tycker jag.

JoElite:

ni e ju verkligen HEEELT... ah vill inte göra några omdömen om vad ni är men skäms på er...

[cheers] Klart du vill, skäms på dig!


   
SvaraCitera

JoElite:

FAN va löjliga ni är -.-

hur vet du att jag inte är serijös


   
SvaraCitera

JoElite:

bra sätt att trycka ner folk, väldigt bra...

Förstår ej hur jag trycker ner ts genom att säga att jag inte bryr mig om ifall om han legat med någon som är trettio år då han själv är vuxen.


   
SvaraCitera

Inget konstigt alls, hon har väl tröttnat på ölmagarna bland männen i sin egna ålder.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Klart du vill, skäms på dig!

Skäms på dig ditt olydiga , stygga, fräcka barn. sluta tramsa genast!

Postorderhoran:

hur vet du att jag inte är serijös

på grund av det du nyss skrev

Grief:

Förstår ej hur jag trycker ner ts genom att säga att jag inte bryr mig om ifall om han legat med någon som är trettio år då han själv är vuxen.

han startar ett samtalsämne som han tycker är värt att prata om, och istället för att inte kommentera så säger du att du inte bryr dig om det han bryr sig om..
lite onödigt :O


   
SvaraCitera

JoElite:

på grund av det du nyss skrev

Jag kanske uppenbart undrade????

DU VET JU INTE.


   
SvaraCitera

JoElite:

lite onödigt :O

Han frågade, jag svarade.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Jag kanske uppenbart undrade????

DU VET JU INTE.

nu gav du iväg dig själv igen 😮

Grief:

Han frågade, jag svarade.

han hade inte så mycket kläder på sig, det var klart en inbjudan för mig att våldta honom 🙂


   
SvaraCitera