Aviseringar
Rensa alla

haha aw finigt gjur :$ och ni umare är sämst + skvaller+ boobies


Ämnesstartare

MusPlupp:

Jag gick in på tråden enbart för att det stod "boobies", sååååå vart är boobisarna?

haha mmh vet! ingen tittade i tråden alls på typ en kvart, så la till boobies i namnet och poff typ 20 svar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

haha mmh vet! ingen tittade i tråden alls på typ en kvart, så la till boobies i namnet och poff typ 20 svar[blush]

Du missbrukade boobisarna [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Du missbrukade boobisarna

Image

[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

[wink][wink]

[no-no][no-no][no-no] Katter har sex boobisar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Katter har sex boobisar

sluta va så kräsen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandor är ok
lite fina tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gullig elefant
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

haha mmh vet! ingen tittade i tråden alls på typ en kvart, så la till boobies i namnet och poff typ 20 svar

Antar att det var en del av strategin att skriva "gjur" istället för djur med? [blush] Misstänker att jag kommer få lite svårt att sova nu p.g.a. detta dock..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap:

gullig elefant

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

de håller varandra i handen när de sover för att de inte ska flyta ifrån varandra[blush]

[love][love][love][love][love][love][love]
Djur är bäst ingen protest

Blir ledsen av de var i en djurpark dock :((( och blir stirrade på genom glasväggen hela dagarna. Tänk att bli tagen från sitt hem sådär till en obekant miljö. Jag blev ju det, jag kan relatera till alla djurparksdjur. Jag måste rädda dem alla, men hur??????????????? Brukar fundera på detta 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaaaw den ena vill kramas o den andra ba neeeyy[blush] och på typ 01:00 när den försöker klättra på et typ 1 cm tjockt träd[love][love][love][love][love][love] dör [cry]

isola:

Blir ledsen av de var i en djurpark dock :(((

men de verkar ju ändå va en stor o bra där de får leka runt och ha det bra osv. sålänge det inte bara är som typ ett fängelse där de missköt o ba tvingas bli utställda osv :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Antar att det var en del av strategin att skriva "gjur" istället för djur med?

haha ne varför? tycker de låter sött ba, eller betyder det nåt?[blush]

Tobbish:

Misstänker att jag kommer få lite svårt att sova nu p.g.a. detta dock..

varför?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phil Ken Sebben:

elefant

aw[blush] vill ha 1 liten elefant hemma men jobbigt när den blir vuxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men de verkar ju ändå va en stor o bra där de får leka runt och ha det bra osv. sålänge det inte bara är som typ ett fängelse där de missköt o ba tvingas bli utställda osv :3

men ser du inte glaset på ena sidan 🙁 där står hundratals skrikande människor och stirrar och gör miner 🙁


   
SvaraCitera