Aviseringar
Rensa alla

haha jävligt äcklig !!!!!!


Ämnesstartare

hej ,

börjar få lagom smått panik på min kompis nu. Hon är så ofräsh. Jag menar inte att jag VERKLIGEN bryr mig om utseende , men detta är fan att överdriva.
Hon har alltid varit fin och fräsh innan , luktat gott , andvänt OKEJFINA kläder. (fräsha kläder)
Nu : hon har dålig andedräckt , hon fiser,rapar på lektionerna , hon har ALDRIG smink längre, hon har gula äckliga klumpar i ögonen , hon har rakat sig runt ögonbrynen och nu börjar det växa ut så hon har svarta stora hår runt ögonen , hon luktar äckligt , hon har fett hår , hon går bara i smutsiga mjukiskläder.
Jag sa idag: en fråga bara....menar inget elakt , varför fixar du dig aldrig längre ? 😮
hon : jag bryr mig inte om hur jag ser ut längre , behöver inte fixa mig inför er.jag : okej...(känns lite respektlöst,hon fixar sig alltid när hon är med andra personer!) , men du får faktiskt skärpa till dig. och sluta fis och rapa i klassrummet , det är fan äckligt , skulle uppskattas.
hon : vem bryr sig ?
Hon går runt och klämmer på mina bröst hela tiden också , så jävla omogen.
ALLA säger bakom ryggen på henne : usch vad hon har blivit äcklig.

Hon bryr sig inte
vad ska man göra ?
har lust att klippa av hennes ögonlock . [love]


   
Citera
Ämnesetiketter

hon vill vara en scumfuc helt enkelt
live fast die


   
SvaraCitera
höna

elinsimonsson:

har lust att klippa av hennes ögonlock .

trevlig vän du är


   
SvaraCitera

Ignorera människan, finns det något kvar i huvudet på henne så kanske hon märker av det själv till slut.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

har lust att klippa av hennes ögonlock .

[tard] va, varför? vad har hennes ögonlock med det här att göra[sad]


   
SvaraCitera

Usch för alla utseendefixerade människor där ute, hade jag vart i hennes kläder hade jag skitit i att träffa människor som dig helt och hållet.. Men det är ju hennes beslut. [crazy]


   
SvaraCitera

Hennes vatten kanske har stängts av hemma.


   
SvaraCitera

OF 5:

Ignorera människan, finns det något kvar i huvudet på henne så kanske hon märker av det själv till slut.

jävlar va ytli duva då [blush]

S3ON:

hennes kläder hade jag skitit i

det hade inte gjort nån skillnad vad jag kan förstå [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

jävlar va ytli duva då

sometimes [blush]


   
SvaraCitera

Hahahaha wtf


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

behöver inte fixa mig inför er.jag : okej...(känns lite respektlöst,hon fixar sig alltid när hon är med andra personer!)

obs kan också betyda att hon känner sig tillräckligt trygg med er för att inte behöva fixa sig.... eller så skiter hon fullständigt i er, hahah.


   
SvaraCitera

Men kom igen. Skit i hur hon ser ut. Luktar hon äckligt är det väl bara att du andas med munnen och/eller erbjuder henne tuggummi. Istället för att se ner på henne tycker jag att du borde se upp till henne. Fatta vad skönt det måste vara att känna sig så trygg att man helt kan skit i sitt utseende!
Jag blir imponerad av henne.


   
SvaraCitera

Som folk säger, låt henne se ut som hon vill. Om folk inte vill umgås med henne på grund av det så får hon väl hantera det på egen hand. Dock kan brist på hygien vara ett tecken på att hon mår dåligt. Inte nödvädnigtvis, men det är en möjlighet.

Vad som däremot INTE ÄR OKEJ NÅGONSTANS, är att hon går och tafsar på dig.
Säg åt henne att lägga av med det. Din kropp är din kropp och hon har inte rätt till den på något sätt. Hon kan göra vad hon vill med sin egen.


   
SvaraCitera

Tickstart:

det hade inte gjort nån skillnad vad jag kan förstå

[love]


   
SvaraCitera

1. du trollar

2. trollar du inte är hon min idol, vilken lirare hon verkar vara asså.


   
SvaraCitera