Aviseringar
Rensa alla

Hahaha, älskar Beyonce nu! <3


Ämnesstartare

Hon drar upp en cancer-sjuk döende unge på scenen och sjunger "I can see your Halo!" till henne xD

HAHAHHA, så jävla taskigt att sjunga så till en döende unge, det bästa är att hon fortfarande inte fattar ironin i det hon gjort [love]

(för ni som inte ser humorn i det hela så bifogar jag en bild där en insändare tror att McDonalds är ett motorcyckel gäng, "MC Donalds" så att säga... ni kanske tkr det är roligare eller nåt...)

9529_141243871611_614691611_3042741_8368178_n.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

(för ni som inte ser humorn i det hela så bifogar jag en bild där en insändare tror att McDonalds är ett motorcyckel gäng, "MC Donalds" så att säga... ni kanske tkr det är roligare eller nåt...)

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahhahah hon är ju sööt, hon menar inget illa ditt jävla mongo 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gjorde MJ där? Minnescermoni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

hahahhahah hon är ju sööt, hon menar inget illa ditt jävla mongo 😀

Men ändå, hon sjunger att "Jag kan se din gloria" till en döende tjej. Det är så jävla lol [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaaha jag gillar Beyonce, hon är cool [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Men ändå, hon sjunger att "Jag kan se din gloria" till en döende tjej. Det är så jävla lol [blush]

haha läste du kommentarerna på youtube XD "youre a terrible person!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

haha läste du kommentarerna på youtube XD "youre a terrible person!!!"

haha, såg den [love]

En skön grej var att det här också skulle vara en tribute till Michael Jackson, och hennes motivering var typ att "Michael is a person who likes to do things to others, aspecially children" [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Michael is a person who likes to do things to others, aspecially children" [love]

Signatursmaterial! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

(för ni som inte ser humorn i det hela så bifogar jag en bild där en insändare tror att McDonalds är ett motorcyckel gäng, "MC Donalds" så att säga... ni kanske tkr det är roligare eller nåt...)

xDDD


   
SvaraCitera

fistforfight:

McLuver: "Michael is a person who likes to do things to others, aspecially children" [love]
Signatursmaterial! [bigsmile]

Nej, behåll den om att arkebusera Lady Gaga! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Nej, behåll den om att arkebusera Lady Gaga! [mad]

Du har rätt den är guld! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha exakt så sa SilentScream också, jävla hyckleri.

btw är det ju garanterat ej beyonces ide [crazy] äckligt pk också, amerika har nån fascination för de sjuka och efterblivna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara jag som märker hur starkt hon vill se mer europeisk ut?


   
SvaraCitera