Aviseringar
Rensa alla

HAHAHA PWNED!


Ämnesstartare

Ung vänster var på våran skola å packa på folk lappar.

Det komiska var att dom stod i en korridor å gav alla som gick förbi nån jävla lapp.

Dom räckte fram en till mig på ett sätt som gjorde att jag måste ta den... Jag tänkte att det ändå fanns en soptunna runt hörnet så jag tog den å slängde den där.

Så svänger man in runt hörnet, och vad ser man...

Jo! Ett berg! Ett berg av dessa jävla lappar xD Soptunnan syndes inte äns [bigsmile]

Fyfan va vi garva [y]

Ner med vänstern![y]


   
Citera

Ja och vet du va? Moderata ungdomsförbundet var och gjorde samma sak på min skola. Du kan ju gissa vad jag gjorde med lappen jag fick av dem äckelsvinen!


   
SvaraCitera

Fan trodde du då? :s Ungdomar är SÄLLAN intresserade av sånt, minst i skolan när man har tusen andra grejer o tänka på


   
SvaraCitera

Hell_man:

Du kan ju gissa vad jag gjorde med lappen jag fick av dem äckelsvinen!

du rev sönder den eller nått annat tyfft?[cute]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

du rev sönder den eller nått annat tyfft?

jag kanske kunde dra till med något coolt att jag rullade några joppar av den och rökte, men ack! jag kastade den bara i första papperskorg[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Fan trodde du då? :s Ungdomar är SÄLLAN intresserade av sånt, minst i skolan när man har tusen andra grejer o tänka på

Ja men dom hade ju delat ut tusentals lappar å alla var runt å i soptunnan runt hörnet xD


   
SvaraCitera

Grön Ungdom hade information på våran skola och en kille därifrån sa att det var okej för killar att bära rosa och jag satt småskratta lite och sa gay, gay, gay. Varav killen började prata hypersnabbt om hur okej det var att killar handlar på den rosa avdelningen. [bigsmile]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Ja men dom hade ju delat ut tusentals lappar å alla var runt å i soptunnan runt hörnet xD

....? Nytt eller..


   
SvaraCitera

Inget slår när det var Sd-möte i stan. Då var en ful tant från LO på plats med en hink där det stod "kasta rasismen här" också delade hon ut LO:s informationsblad. Då bad jag om att få ett blad, hon kom fram och gav mig ett, varpå jag bad henne vänta lite. Hon väntade medan jag tittade lite på bladet, och sedan slängde jag det i hennes hink för rasism (där det var meningen att man skulle kasta Sd:s flygblad). Fan vad arg hon blev [bigsmile]


   
SvaraCitera

haha [y]


   
SvaraCitera
smisk

Jaha? Men ungdomar är ändå för dumma i huvudet för att intressera sig för politik. Så även undertecknad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Grön Ungdom hade information på våran skola och en kille därifrån sa att det var okej för killar att bära rosa och jag satt småskratta lite och sa gay, gay, gay. Varav killen började prata hypersnabbt om hur okej det var att killar handlar på den rosa avdelningen. [bigsmile]

[y]

Blade Runner:

d

[y]


   
SvaraCitera

pwned?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

pwned?

ägd*


   
SvaraCitera

jaag_91_:

ägd*

owned*


   
SvaraCitera