Aviseringar
Rensa alla

hahahah roligaste bilden ever


Ämnesstartare

Sommaren och hösten var underbar, jag och två vänner gick flera gånger i veckan till en tredje bekant som bodde typ en skogsväg bort, det fanns inga lysen längs vägen och var alltid kolsvart när vi gick hem, älskade det, kraft durch dunkelheit.
Vi började spela in "musik" vi inte kunde spela och jag skaffade en halvtrasig orgel att försöka lära mig på.
Vansinnespromenader i mörkret, jag och mina kamrater brukade framåt tidiga mörka kvällar gå rakt in i skogen en timma eller två, utan minsta tanke på vart vi var och sedan hitta hem igen.
Köpte "Perpetuum Mobile" framåt vintern och älskade den, älskade musik och kunde ligga timtals och bara lyssna på hur bra den var.
Drälla runt den lokala gruvan för att man haft konstiga vackra drömmar om evighetens förfall med en speciellt passande låt på mp3spelaren.

2004[love]


   
SvaraCitera

annars denna

1314473641112.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte. [sad]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Bra tråd. Fortsätt!


   
SvaraCitera

Image

Fresh från första sidan på I can haz cheezeburger [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

sa med killarna att hästar var hamburgare

min mormor lura i mig pålägg som var gjort av totto hästar .................. gråter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

min mormor lura i mig pålägg som var gjort av totto hästar .................. gråter.

[sad][love]
Min mormor med.
Åt det på plastunderlägg med glada ankor på.
vi barnbarn får fortfarande äta på ankunderläggen när vi är där. Det är sött. Tror inte ens att vi får sitta på de fina stolarna.
Sötmormor <3


   
SvaraCitera