Aviseringar
Rensa alla

hahahahahaha


Ämnesstartare

Barca leder med 2-0 efter 12 min borta mot real sociedad men tappar det och det blir 2-2! hahahaha. jävla smutslag

real leder ligan!

ihala madrid!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Alltid kul när det går dåligt för filosofens jävla barcelonianer, kom i byxan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Alltid kul när det går dåligt för filosofens jävla barcelonianer, kom i byxan

håller med!! jag hoppas så jävla innerligt att zlatan kommer sänka filosofen på tisdag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

håller med!! jag hoppas så jävla innerligt att zlatan kommer sänka filosofen på tisdag

Mm, när jag inte har pengar satsade så brukar jag se matcher utifrån vilka jag vill det ska gå åt helvete för. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm, när jag inte har pengar satsade så brukar jag se matcher utifrån vilka jag vill det ska gå åt helvete för.

haha det är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha det är bra

hat är också underhållning som mannen på min avatar en gång så klokt konstaterade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

hat är också underhållning som mannen på min avatar en gång så klokt konstaterade

haha och vem är den fina mannen då? jo det låter vettigt. hat kan vara mycket underhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är knappast så att jag kan påverka spelarnas prestation framför datorskärmen. Å andra sidan, vem bryr sig ens om La Liga. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha och vem är den fina mannen då? jo det låter vettigt. hat kan vara mycket underhållande

Doug Stanhope skönaste komikern du någon kommer att se och höra, eller så kommer du att hata honom, är lite antingen eller.

x_marty:

Å andra sidan, vem bryr sig ens om La Liga. [zzz]

Man bryr sig i att se barca förlora, detta är fruktansvärt tillfredsställande i övrigt not so much kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

vem bryr sig ens om La Liga.

många miljoner männiksor

dazed:

Doug Stanhope skönaste komikern du någon kommer att se och höra, eller så kommer du att hata honom, är lite antingen eller.

haha ok coolt. jag har aldrig varit mycket för komikers så vet inte om jag hade gillat honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ok coolt. jag har aldrig varit mycket för komikers så vet inte om jag hade gillat honom

Han är så jävla grym, kolla upp säger jag bara.

dazed:

Man bryr sig i att se barca förlora,

Man ser gärna en viss portugusisk tränare flippa då och då också [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Han är så jävla grym, kolla upp säger jag bara.

haha ok får väl göra det då

dazed:

Man ser gärna en viss portugusisk tränare flippa då och då också

mou är kung!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

många miljoner männiksor

Image

dazed:

i övrigt not so much kanske.

La Liga är för tråkig vi som förstår oss på fotboll stänger av i halvtid eller åtminstone byter TV-sändning. Tyskland är och kommer vara den ledande nationen inom fotbollen i flera årtionden framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

La Liga är för tråkig vi som förstår oss på fotboll stänger av i halvtid eller åtminstone byter TV-sändning. Tyskland är och kommer vara den ledande nationen inom fotbollen i flera årtionden framöver.

har aldrig sagt nåt annat. jag föredrar också bundesliga och tysk fotboll. jag är halvtysk. men jag hejar på real madrid och har gjort det sedan jag var liten och du sa ju

patrick bateman:

vem bryr sig ens om La Liga.

och det gör många miljoner människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mou är kung!

Mm sköning

patrick bateman:

haha ok får väl göra det då

gör så

x_marty:

La Liga är för tråkig vi som förstår oss på fotboll stänger av i halvtid eller åtminstone byter TV-sändning. Tyskland är och kommer vara den ledande nationen inom fotbollen i flera årtionden framöver.

Kan ej se tysk fotboll i mitt utbud dock, men dom är förjävliga det är dom.


   
SvaraCitera