Aviseringar
Rensa alla

hahahahahahhahahahahahahahha


Ämnesstartare

http://www.dn.se/nyheter/sverige/mustaschman-blir-fall-for-tingsratten

[cry][cry][cry]

"– En försvårande omständighet är även att svaranden nu planerar att flytta från Malmö till Stockholm där jag, sedan ett antal år är bosatt. Detta innebär att jag kommer att utsättas för mustaschen i en större omfattning än tidigare, säger han."


   
Citera
Ämnesstartare

en del människor borde ju kriminaliseras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

eh [crazy]

där var du ju!!!

tänkte skriv atill dig

fick denna mailen idga tänkte på dig då

http://www.orebro.se/jobbmassan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

där var du ju!!!

tänkte skriv atill dig

fick denna mailen idga tänkte på dig då

[bigsmile]
ska dit!

läste jobbmässtidningen häromdagen, stod att det ska öppnas ett city gross i örebro och dom söker 80 pers! ska lämna mitt cv till dom på torsdag för dom skulle vara på mässan och ragga folk [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

läste jobbmässtidningen häromdagen, stod att det ska öppnas ett city gross i örebro och dom söker 80 pers! ska lämna mitt cv till dom på torsdag för dom skulle vara på mässan och ragga folk [party]

oh va anjs.. du får säkert jobb!!

fattar inte varför jag fick den dock orka åka typ 3-4 timmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

oh va anjs.. du får säkert jobb!!

inte så troligt kanske, har ingen erfarenhet direkt [crazy] men stod att dom söker folk i alla åldrar och folk som kan jobba heltid, deltid, skift, extra osv.. och jag förlorar ju inget på att söka heller [crazy]

Lounge fact:

fattar inte varför jag fick den dock orka åka typ 3-4 timmar

fick mail om jobbmässa i eskilstuna och västerås haha, typ 2 timmar bilresa till båda ställena [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

inte så troligt kanske, har ingen erfarenhet direkt [crazy] men stod att dom söker folk i alla åldrar och folk som kan jobba heltid, deltid, skift, extra osv.. och jag förlorar ju inget på att söka heller [crazy]

men nått borde du kunna få!! fick erbjudanden när jag inte hade någon erfarenhet.. man ska ju börja någonstans!!

enhimmelskdrog:

fick mail om jobbmässa i eskilstuna och västerås haha, typ 2 timmar bilresa till båda ställena [crazy]

aaaa fattar ej:S men är väll frivilligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaaa fattar ej:S men är väll frivilligt

jaa men tror dom att man vill åka dit eller [crazy][crazy]

Lounge fact:

men nått borde du kunna få!! fick erbjudanden när jag inte hade någon erfarenhet.. man ska ju börja någonstans!!

jaa, hoppas [smile] ska skriva om mitt cv imorgon! har kommit på att det inte är så fint etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah vaaaaa?!?!? Så han var inte ett troll?!?!?! Sjukt hahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaa men tror dom att man vill åka dit eller [crazy][crazy]

de tror jo man e superambitiööööööööööööös o hurtig

enhimmelskdrog:

jaa, hoppas [smile] ska skriva om mitt cv imorgon! har kommit på att det inte är så fint etc

good luck!!

Wanking_BC:

Hahahah vaaaaa?!?!? Så han var inte ett troll?!?!?! Sjukt hahahahah

hahahahhaa ja döör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha!
Vore underbart om han faktiskt fälldes av tingsrätten nu också!


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hahah, uppenbarligen inte seriöst, men jag förstår inte skämtet? Någon som skrev i kommentarerna att Studio Total stod bakom detta, men vad är det de gör reklam för? [crazy] ENLIGHTEN ME!


   
SvaraCitera