Aviseringar
Rensa alla

Håkan Hellström


Ämnesstartare

Sterd:

Han hade kunnat LAPA i sig fjortisar på löpande band. Han hade kunnat vakna upp varenda dag i sin dubbelsäng med 3 nakna fjortisar på var sida, och en på. Men vad gör han? Tofflar!

[crazy][crazy][crazy] Kanske inte allas stora mål i livet att ligga med så många fjortisar som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnT: Längtar inte efter plattan, bryr mig ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längtar sjukt mycket, blev lite orolig när jag läste att det kommer vara fler än en helakustisk låt, gillar Håkan som bäst när det är eufori, explosioner, galna trummor och dans, dans, DANS!

River en vacker dröm var ju dock en sån låt, och introlåten på skivan lär ju också va det (introlåten på håkans skivor är ju alltid som en explosion, med undantag från "jag har varit i alla städer" möjligen).

Men älskar även hans lugna låtar, brännö serenad, kärlek är ett brev, bara dårar rusar in osv är ju sjukt vackra, men hoppas bara det inte är för många lugna låtar.

Men mina förväntningar är givetvis skyhöga, tror inte Håkan har något problem att leva upp till dom dock. River en vacker dröm var stört cp-bra, och den var ju inte ens tänkt att släppas har jag för mig så skivan lär bli ännu bättre.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Kanske inte allas stora mål i livet att ligga med så många fjortisar som möjligt.

Fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Fattar inte

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

att du alltid ska va så negativ och synisk

Någon måste ju komma med sanningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samban, febern, fortheten, festerna, euforin, det svåra och det vackra, misären och låtar om att växa upp, att förlora det man älskar, kärlekstörst och hur det är att vara ensam borde kunna beröra vem som helst. Hans musik är ren och skär kärlek [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina vänner frågar mig, varför jag älskar Håkan. Han sjunger ju inte fint? Men behöver man sjunga fint med all eufori, tonårsångest, förlorad kärlek och även ren och skär kultur som är den substans, den deg som Håkans musik består av.

När de gnäller över att jag lyssnar på "gråt inte för mig göteborg" eller "hej sussie" så tänker jag, att det är de som missar något. Det är de som sitter där och lyssnar på sin skitmusik dagarna i ända och jag bryr mig inte ett dugg. Om de säger att Håkan inte är musik, kanske de har rätt, i den bemärkelse att om det de lyssnar på går under definitionen musik, så kan ju inte håkan platsa där, utan måste vara något större.


   
SvaraCitera

Buddah:

Någon måste ju komma med sanningen!

Men du bevisar ju ingeting, du bara muttrar 🙁 Inte kommer du med saningen då heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Men du bevisar ju ingeting, du bara muttrar 🙁 Inte kommer du med saningen då heller

Jodå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst vare River en vacker dröm han körde på Way Out West? Och bara "den här kommer ni aaaaaldrig få höra igen!" Jävla hycklare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Visst vare River en vacker dröm han körde på Way Out West? Och bara "den här kommer ni aaaaaldrig få höra igen!" Jävla hycklare.

Han sa att dom ska bara spela den LIVE en gång, inte att dom inte ska släppa den ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Han sa att dom ska bara spela den LIVE en gång, inte att dom inte ska släppa den

Okej, lyssnade inte då. Men jag har ändå rätt, det var nog inte enda gången han kör den live. Tycker bara det är tråkigt att artister ska försöka vinna publiken på att säga sånt där, som får dem att känna sig speciella (f.ö behöver han inte vinna publiken med dumma kommentarer - han har den redan).


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ligga med håkan


   
SvaraCitera