Aviseringar
Rensa alla

Håkan Juholt kallar till pressträff imorgon.


Ämnesstartare

sa de inte att han skulle avgå idag på ekot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

kommunist,

Som reinfeldt gjorde i senaste debatten och blev helt ägd?[bigsmile]


   
SvaraCitera

bullen:

Som reinfeldt gjorde i senaste debatten och blev helt ägd?[bigsmile]

Han skötte det där väldigt snyggt, men jag tror det kommer bli jobbigt för honom i framtiden. 🙁 Min tilltro till Sveriges befolkning är för övrigt som bortblåst efter de två senaste valen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Min tilltro till Sveriges befolkning är för övrigt som bortblåst efter de två senaste valen.

men..är inte du typ..liberal? kanske minns fel[cute]


   
SvaraCitera

bullen:

men..är inte du typ..liberal? kanske minns fel[cute]

Du minns helt fel. Jag har röstat på V i båda mina val. Diskuterar dock aldrig politik och kan inte påstå att jag är så värst insatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Du minns helt fel. Jag har röstat på V i båda mina val. Diskuterar dock aldrig politik och kan inte påstå att jag är så värst insatt.

huh, då var det kanske någon med liknande namn som brukade härja om Liberala Partiet


   
SvaraCitera

bullen:

huh, då var det kanske någon med liknande namn som brukade härja om Liberala Partiet

Säkert passaro! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Juholt verkar ha en skön personlighet och har visat sig vara vass i debatten ibland, men föredrar bl.a. Jonsas Sjöstedt och Maria Wetterstrand. Han borde dock raka bort sin mustasch.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAN AVGÅR, HAN AVGÅR! KAOS BRYTER UT[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina två kort för att vända trenden:

1: Margot Wallström
2: Pär Nuder

Övriga kandidater är alldeles för involverad i Juholts avgång och därmed blir ett val av någon där en splittring av partiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Han borde dock raka bort sin mustasch.[no-no]

vad har den med något att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vad har den med något att göra?

citat Rudolf Andersson:

"Det är detaljerna som göööör det"


   
SvaraCitera

Bakric:

Jag tycker faktiskt att han var riktigt reko för att vara politiker. Synd bara att han gick för fort fram[crazy]

synd att du gick för fort fram när du valde politisk åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

1: Margot Wallström
2: Pär Nuder

Wallström var den jag fäktade efter, som tillsammans med Östros borde vara de hetaste kandidaterna. Wallström avsade sig dock anförtroendet före Juholt tillträdde liksom före Sahlin (?) tillträdde.

Pär Nuder ser ut som en kuf och är en alltför dålig "all-round" för att kunna ta över partiledarrollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

sveriges cockpit

shitahelvete!!!


   
SvaraCitera