Aviseringar
Rensa alla

hål i navel!


Ämnesstartare

Är det farligt att ta hål i navel? jag har hört att man kan få typ en infektion som blir som en svart rund ring runt hela magen? jag vill nämligen gärna ta hål i navel men min mamma säger att det är för mkt risker [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

du måste ju sköta den på rätt sätt, annars blire infektion ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns ju risker. Det är ju upp till dig att avgöra om dom är värda.

Sen borde du tänka efter om det är så jävla snyggt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns risker med att gå till skolan. Det finns risker med allt.

Men om du pratar om risker som är lite troligare så kan du få en infektion, men det ska inte hända om du tvättar den rätt. Din kropp kan även stöta ut den så du får ett stort ärr vid naveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera

sköt det rätt så blir risken mindre. har haft min i snart ett år, haft nåra mindre infektioner men nu ser allt jättefint ut.. dessutom e de supersnyggt tycker jag:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till en piercing studio, där kan du få proffesionella svar på allt du undrar om. Och ja det klart att du kan få infektioner när du piercar dig, men sålänge du sköter den på rätt sätt och inte har tryck mot magen så borde det inte bli några komplikationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En människa som inte vågar ta några risker är förlorad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara fjortisar som har navelpiercing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattkorv:

Bara fjortisar som har navelpiercing

Eller inte? Men du lär ju inte ens få ta på en fjortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varg:

Eller inte?

Eller jo.

Varg:

Men du lär ju inte ens få ta på en fjortis

Får däremot ta på din mamma lololololol


   
SvaraCitera

hahahaa-ha. Läste hår i naveln'

Kattkorv:

Får däremot ta på din mamma lololololol

Haha, klockren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du ta hål i naveln? Försök att tycka om dig själv utan att göra det först, om du inte gör det alltså. Man blir inte finare bara för att man gör det. Jag menar nog, att man inte ska göra det för att man ska tycka om sig själv och sin kropp bättre. Men annars får du väl väga fördelarna mot nackdelarna som man brukar säga.

Ta hand om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattkorv:

Får däremot ta på din mamma lololololol

Bästa du kunde komma på? Och grattis, hon är död. Så t.o.m du lär få ta på henne då


   
SvaraCitera

CryingAngel:

ta hål i navel?

jag gjorde det för några veckor sen, har inte märkt att det är farligt. så länge du gör rent borde det inte bli nåt, i värsta fall äre väl bara att ta ut det eller att det blir ett ärr över naveln[smile]


   
SvaraCitera