Aviseringar
Rensa alla

hål i örat?!?!?!


Ämnesstartare

jag vill sjukt gärna ta hål i höger öra men mamma och pappa won´t let me![mad][mad][mad]

så jag fick iden att man kan gö det själv men gör det ont typ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Om det inte gör ont så är det dumt, särskilt om du inte vet hur man ska göra. Så det onda kan komma senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ptja att göra det själv kan väl bli både dåligt, inflammerat och fullt med ärrvävnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvätta örsnibben isbit bakom bränn en nål gör hålet ouch! sen fort som attan in med ett örhänge:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Höger böger. Ta i vänster!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rekommenderas inte dock bättre att smyga iväg till panache och göra hål där:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte bara övertala föräldrarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kan du inte bara övertala föräldrarna?

nej, jag har försökt men det är ett: NEEEEEEEEEEEJ![cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

nej, jag har försökt men det är ett: NEEEEEEEEEEEJ!

drygt. du kan ju alltid fjäska och vara supersnäll och göra allt de ber om. kan funka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

drygt. du kan ju alltid fjäska och vara supersnäll och göra allt de ber om. kan funka

det går inte! men jag kan ju göra ett sj. men hon kommer att döda mig då!


   
SvaraCitera

Ont gör det, men ska du göra själv så se till att rengöra nålen ordentligt! Infektionerna gör oftast ondare än själva håltagningen. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cordless:

Ont gör det, men ska du göra själv så se till att rengöra nålen ordentligt! Infektionerna gör oftast ondare än själva håltagningen.

men äre nån nice ide att be en kompis att gö det när jag sover?:)


   
SvaraCitera

SweGuy:

men äre nån nice ide att be en kompis att gö det när jag sover?:)

Haha snacka om chockväckning! Jag skulle nog inte ge mig på att göra det sovandes. [n]
Tycker de låter som en bättre idé att låta kompisen göra det på dig när du är vaken och bedövat örat ordentligt istället. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

det går inte! men jag kan ju göra ett sj. men hon kommer att döda mig då!

haha, hade inte vågat göra det själv. upp till dig. du kan ju alltid vänta med det ett tag annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha, hade inte vågat göra det själv. upp till dig. du kan ju alltid vänta med det ett tag annars

men asså, jag vill göra det nu! jag vill stå upp för hela släkten (de är emot att killar gör det) och visa att jag är bi!


   
SvaraCitera