Aviseringar
Rensa alla

Hål I Öronen(kille)


Ämnesstartare

fan heller att jag kommer vilja ligga med killar 🙁 :S


   
SvaraCitera

halva mina kusiner har det, de är 100% hetero. [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

javascript:doAddSmiley('[bigsmile]');message_change('message'); Vad bra javascript:doAddSmiley('[smile]'); message_change('message'); Jag vet inte om jag vill ta håll i örat för jag är inte homosexuell och jag vill inte bli anklagad för att vara homosexuell för jag är inte det, om man vill ta håll i båda örat eller bara högra så borde man inte bli anklagad av att vara homosexuell det är fan fel, det är inget tecken på att vara homosexuell ungefär som jag lyssnar på reggae och hiphop jag är inte homosexuell för det, jag är inte homosexuell för jag gillar något annat, för mig så kvittar det om man är homosexuell eller inte det är inget fel med att vara det, jag hoppas med att ni förstår vad jag menar javascript:doAddSmiley('[smile]'); message_change('message');

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

förlåt för det som står vid smileysarna jag visste inte att man skulle ta bort det eller något skit


   
SvaraCitera

Peacy:

jag är inte homosexuell för jag gillar något annat,

[shake]


   
SvaraCitera

Peacy:

om man vill ta håll i båda örat eller bara högra så borde man inte bli anklagad av att vara homosexuell

Förr var det homosexuella som hade sånt. Men idag finns det ju så väldigt många underliga trender i storstäderna, typ alla punkare, emos osv som är helt fullpropade med piercing, ringar, hårfärg och ovanliga kläder osv, så många bryr sig nog inte, bara normala vuxna och gamlingar, och icke-storstadsbor och så kanske.


   
SvaraCitera

Peacy:

Tack för svaren =)

o du tror dom är seriösa med.. suck


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Då är ju frågan vad töjningar betyder?
Är det möjligen så att jag har gått runt och sett ut som en riktig schlagerdrottning utan att veta om det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

enligt om opererade män till kvinnor jo xD

öh vad snackar du om?


   
SvaraCitera

Ser bögigt ut om du inte töjer ut dem, enligt mig.


   
SvaraCitera

Passar på vissa, men tror inte att det skulle se så bra ut på fjortonåriga pojkar dock.


   
SvaraCitera

uhuuuuuu:

öh vad snackar du om?

skaffar hål, fattar du[confused] fitta om det är en som skaffar hål så skaffar dom en =
Och det är bögigt om man är

uhuuuuuu:

din sexualitet(?) ändras inte för du tar hål
någonstans. :s

catch my drift?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

skaffar hål, fattar du fitta om det är en som skaffar hål så skaffar dom en =
Och det är bögigt om man är

du snackade om någon kille osm opererade sig till tjej eller vafan
du snackade om?

det hör inte alls till att ta hål i örat att göra.
och det spelar ingen roll vad man är för person eller
vem man är eller vadsomhelst. ens sexualitet ändras inte
för ett jävla hål. okej?


   
SvaraCitera

uhuuuuuu:

okej?

Du är en tråkig människa[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är romerskt och manligt!


   
SvaraCitera

hål i örena e för tjejjer. Fylla ansiktet med metallskrot så man ser ut som en vedspis me ringar runt ringarna ser enligt min åsikt, DE SER RENT FÖR JEVVLIT UT! Vad e de som ska bli så snyggt igentligen?


   
SvaraCitera