Aviseringar
Rensa alla

halalkött på dagis


Ämnesstartare

fattar ej varför d får existera

nästan så man vill skära upp föräldrarna o låta de lida till döds så de får tjäna hur d tjäns [tired] nån som vet vrf d e lagligt. idioter dra åt h*lvete

d fattar inte att gud INTE vill att man ska äta djuren d har själar presis som vi o karman dödar er som äter kött skoja ska ej predika men asså halal e verkligen SJUKT


   
Citera
Ämnesstartare

Jag vill minnas att du skrev som en vettig människa en gång, eller drömde jag bara det?
Skulle vara trevligt om du slutade skriva som en fuck-tard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Jag vill minnas att du skrev som en vettig människa en gång, eller drömde jag bara det?
Skulle vara trevligt om du slutade skriva som en fuck-tard.

ähm Xcuse me men va e din poeng kanse ska sluta tracka på männskor [confused] tkr du e en bra kille men denna post fick mej o tappa ALL respect.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill de äta djur som har lidit, fattar inte det[confused].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

l minnas att du skrev som en vettig människa en gång, eller drömde jag bara det?
Skulle vara trevli

Jag förstår inte varför det får serveras på dagis.

Det är nästan så att man vill skära upp föräldrarna och låta de lida till döds så de får smaka på sin egna medicin. Någon som vet varför det tillåts?

Jävla idioter, de kan dra åt helvete.

Gud vill inte att man ska äta djur. De har själar precis som vi och karman kommer att bli er död om ni fortsätter att äta kött. Nä, jag skall inte predika, skojade bara, men min poäng är att halalkött inte borde tillåtas.

Djurplågeri är ingenting som ska vara okej, särskilt inte nära barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bätre?? [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vado, sluta ställa krav på invandrarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Vado, sluta ställa krav på invandrarna!

Det gör jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sverige är dumma i huvudet som tillåter detta. Jag förstår att vi aldrig kommer att sluta slakta djur men att göra det på ett efterblivet sätt känns bara onödigt.


   
SvaraCitera

Angelize:

sluta tracka på männskor

sluta tracka på folk som har en annan tradition än du själv kanske. Förbjud allt kött dådå. Tror du grisarna svenskar äter har blivit behandlade som änglar eller? nene


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det gör jag inte.

Angelize:

Jag förstår inte varför det får serveras på dagis.

!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

sluta tracka på folk som har en annan tradition än du själv kanske. Förbjud allt kött dådå. Tror du grisarna svenskar äter har blivit behandlade som änglar eller? nene

Jag skiter fullständigt i om någon har en annan tradition än vad jag har, men att andra ska behöva lida över det (i det här fallet djuren) är inte okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Tror du grisarna svenskar äter har blivit behandlade som änglar eller?

Nej, det är jag mycket väl medveten om men jag äter inte ens gris så varför i helvete skall du börja diskutera det med mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag förstår inte varför det får serveras på dagis.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

!!!!

Det är inte invandrarna som valt att det ska vara okej


   
SvaraCitera