Forumet - Hallå!!

Hallå!!

263 0 28
Hej hur är det med er? Vad gör ni vakna? Jag råkade somna jättetidigt och vaknade för en timme sedan med en massa hjärtklappning, men nu på en betablokcerare så äre bättre.

Känner mig lonely och *petpetpet*-ar på er.

Idag fick jag ett tygprov och det såg inte alls ut som på bilden utan mer manchesterigt. Avskyr manchester, speciellt på sänggavlar.
Vad tycker ni om manchester och hur skulle er drömsänggavel se ut?

Image
för mycket koffein

fick det här meddelandet också

hello
my name is linda and my contact adderss is:(lindalove4u@yahoo.fr) :iam a beautiful young girl with full of love and caring, well i saw your profile and i love it, i think we can click together. please i will like you to contact me through this my email address thus (lindalove4u@yahoo.fr) please contact me with my email adderss i will like to show you my photo and at the same time you will know more about me.once again please contact me through my email address.Dont send it to the site,theY will not allow me to read your reply due to i dont have any access their.so please email with my address. thanks for your understanding
linda.

Spana också in:

isola:

Hej hur är det med er?

Hej hopp!

Jo det är fint, lite trött dock.

isola:

Vad gör ni vakna?

Jobbar och UM:ar

isola:

Vad tycker ni om manchester och hur skulle er drömsänggavel se ut?

En bra fotbollsstad.
Brukar sällan tänka på sänggavlar men den får gärna vara i trä. =)
Homunculi:

fick det här meddelandet också

Samma här, såg dock att jag hade ett nytt PM efter att denna tråd var skapad, hann tänka "fan, isola måste ha RIKTIGT jävla tråkigt" i tron om att det var isola som skicka, innan jag kollade vad det var för pm.

isola:

man kan sitta i sängen med dator och tidningar också!

Menar du inte "DATA" som varenda annan jävel skriver?[tired]

[love]