Forumet - Hallå

Hallå

1266 1 26

Spana också in:

Nietz: nej, jag har joggat genom en skog, ner på stranden, längs vattnet. det var faktiskt två tjejer som tog ett dopp. måste varit iskallt. jag sprang tillbaka genom skogen men denna gång en annan väg och sen satte jag mig på en stol och njöt av solen.
Det låter skönt. Skogar är mysiga. inte konstigt att du tvärtvände vid åsynen av tjejerna. Man vill inte bli störd när man snart kommer att erfara en krypande stund av svett över mörbultad kropp. Så som efter att man har joggat. 

df rqp: ovanligt med en hej-tråd från dig, svarar bara därför
det är nådigt då, således. 

df rqp: vaknade för 45 minuter sedan. är lite hostig fortfarande men nästan frisk nu. solen vet jag inget om.
så går det tydligen när man engagerar i konflikt på nätet fram till klockan fyra på morgonen. till och med jag vaknar tidigare än så. visste inte att du varit sjuk men så trevligt att du blir frisk just nu. solen intresserar mig inte så mycket som hur man besvarar frågan. observera gärna taggen. 

df rqp: Hur Är Det Själv?
en sida till så är jag klar med uppsatsmanus. har en lila orkidé och ett trevligt kort bredvid Mig på skrivbordet.