Aviseringar
Rensa alla

Hallå


mynona
Ämnesstartare

Vad sysselsätter ni er med? Undviker ni den skinande solen idag? 


   
Citera

ligger ner


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

amsi:
ligger ner

så skönt. jag låg ned fram till för ungefär en timme sedan. det är skönt att ligga ned. den strålande solen kan då användas till att stråla in genom de vinklade persiennerna


   
SvaraCitera

solen r bakom molnn kan ej se dennnn.


   
SvaraCitera

ska åka iväg till 1 vän


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Biologen:
solen r bakom molnn kan ej se dennnn.

vafö ska den öht sess den är inte värd besvärt 

Blivande_japan:
ska åka iväg till 1 vän

så trevligt. ha d1 så trevligt!


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

mollnn, för övrigt. 

det är ett underbart ord


   
SvaraCitera

Jag har cyklat till ett bibliotek, läst lite och lånat en bok. Blev peppad på att läsa statliga offentliga utredningar. Sedan cyklade jag hem, och åt två grova hummusmackor med soltorkad tomat. Asgott.


   
SvaraCitera

nej, jag har joggat genom en skog, ner på stranden, längs vattnet. det var faktiskt två tjejer som tog ett dopp. måste varit iskallt. jag sprang tillbaka genom skogen men denna gång en annan väg och sen satte jag mig på en stol och njöt av solen.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

saknar solen 🙁

det sysselsätter jag mig med


   
SvaraCitera

neje, ska snart iväg å dricka öl i park. blir in te vårigare än så. 


   
SvaraCitera

Bakar bröd. Segar på en soffa. Spelar DS. Ghibli och photoshop.


   
SvaraCitera

ovanligt med en hej-tråd från dig, svarar bara därför

vaknade för 45 minuter sedan. är lite hostig fortfarande men nästan frisk nu. solen vet jag inget om.

Hur Är Det Själv?


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:
Jag har cyklat till ett bibliotek, läst lite och lånat en bok. Blev peppad på att läsa statliga offentliga utredningar. Sedan cyklade jag hem, och åt två grova hummusmackor med soltorkad tomat. Asgott.

Ja, soltorkad tomat låter spontant gott. Själv äter jag nästan aldrig annat än ost på brödet


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Nietz:
nej, jag har joggat genom en skog, ner på stranden, längs vattnet. det var faktiskt två tjejer som tog ett dopp. måste varit iskallt. jag sprang tillbaka genom skogen men denna gång en annan väg och sen satte jag mig på en stol och njöt av solen.

Det låter skönt. Skogar är mysiga. inte konstigt att du tvärtvände vid åsynen av tjejerna. Man vill inte bli störd när man snart kommer att erfara en krypande stund av svett över mörbultad kropp. Så som efter att man har joggat. 


   
SvaraCitera