Aviseringar
Rensa alla

Hallå alla datorkunniga!!!!


Ämnesstartare

Storchen84:

Har du inte "hög prestanda" att ändra till?

Hjärta

jo men det tar ju mer energi så jag är en bra miljövän och vågar mig ej på den


   
SvaraCitera

jag är hög prestanda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
jag är hög prestanda

vad är det för snuskigheter i min tråd???????


   
SvaraCitera

isola: vad är det för snuskigheter i min tråd???????

det är väl inget snuskigt. sitt och mossa i batteriläget du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: jo men det tar ju mer energi så jag är en bra miljövän och vågar mig ej på den

Men då finns det inget jag kan göra eller tipsa omGalenFast testar du det läget lär du nog inte vilja byta tillbaka sen... tror skillnaden blir så stor att du kommer känna som att du har en helt annan dator. Oftast är det så i alla fall. Eller jag kanske har fel? Alla bärbara datorer kanske inte har "mobil" processor där hastigheten på den varierar beroende på energischema? Gjorde mig själv nyfiken... tycker du ska testa o säga om du märker nån mer skillnad än att skärmen går upp till max ljusstyrka och dator och/eller skärm inte stängs av vid inaktivitet Blink

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

det är väl inget snuskigt. sitt och mossa i batteriläget du

jo xtremt

Storchen84:

Men då finns det inget jag kan göra eller tipsa omGalenFast testar du det läget lär du nog inte vilja byta tillbaka sen... tror skillnaden blir så stor att du kommer känna som att du har en helt annan dator. Oftast är det så i alla fall. Eller jag kanske har fel? Alla bärbara datorer kanske inte har "mobil" processor där hastigheten på den varierar beroende på energischema? Gjorde mig själv nyfiken... tycker du ska testa o säga om du märker nån mer skillnad än att skärmen går upp till max ljusstyrka och dator och/eller skärm inte stängs av vid inaktivitet Blink

Hjärta

testar nurå.......


   
SvaraCitera

isola: Jag kan nu plötsligen inte se några videor alls. När jag klickar på dem så kommer bara en svart ruta upp där videon ska vara. Jag har inte adblock på på youtube så det är inte det. Antagligen hände något när min katt hoppade runt på tangentbordet för att sedan lägga sig ned på det. Jag frågade henne såklart vad hon gjort men hon vill ha tio miljoner för att avslöja det och jag har ju inga sådana pengar så nu vänder jag mig till er.

JELP!!!!

OS?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

OS?

ne


   
SvaraCitera

isola: ne

vadå "ne" ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

vadå "ne" ???

jaha nej nu tänkte jag helt fel. windows 8 äre väl. ja.


   
SvaraCitera

Win 8 eller Win 8.1? 

Jag har flera datorer... enbart stationära. Och i den senaste datorn har jag Win 8.1 dvs ett uppdaterat Win 8 och när jag kollar på en YT-video så startar videon helt perfekt men bryts efter kanske 10 sekunder med bara en svart ruta med lite svensk text/varningsmeddelande. Vad det står minns jag faktiskt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

7 vare


   
SvaraCitera