Aviseringar
Rensa alla

hålla det städat i hemmet...


Paseo

Lounge:

klart du får! livet går inte alltid på räls. förstår att det måste vara jobbigt att skolan krånglat till sig i detta, men det LÖSER sig, det får ta sin tid. hoppas du får en bra hjälp!

tack tack tack [smile]


   
SvaraCitera

Börja diska varje gång du använt något. Eller om vi säger att du använt något som behövs diskas, lägg det då i ena diskhon, fyll på med varmt vatten och häll i diskmedel. Nästa gång du ska lämna något i diskhon så diskar du upp allt.

På så sätt tycker jag att diskandet inte alls blir särskilt drygt. Och när det gäller städandet behöver man inte göra allt på en gång [cute]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zapzap:

På så sätt tycker jag att diskandet inte alls blir särskilt drygt. Och när det gäller städandet behöver man inte göra allt på en gång [cute]

tycker inte heller att varken städande eller diskande är särskilt drygt i vanliga fall


   
SvaraCitera

Lounge:

tycker inte heller att varken städande eller diskande är särskilt drygt i vanliga fall

Aww, du får hyra in någon som tar hand om skiten när du är sjuker [smile]


   
SvaraCitera

Lounge:

gör jag aldrig, typär inte direkt så man kletar ner hela golvet och och om man göre behandlar man väll den ytan

precis! brukar köra lite snabbt i köket efter en fest eller så. annars är det dåligt på den fronten hehe


   
SvaraCitera

Finner det nästintill omöjligt att klara av denna uppgift, även som frisk.
Håller det rent nog för att det inte ska lukta illa eller bli ohälsosamt. Fixar väll disken bra, städningen mindre bra.
Men lite stök gör bara att det ser mer hemtrevligt ut så wth!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Men lite stök gör bara att det ser mer hemtrevligt ut så wth!

klarar av att ha det stökigt i några dagar sedan M Å S T E H jag städa pga trivs ej i oröra


   
SvaraCitera

Lounge:

klarar av att ha det stökigt i några dagar sedan M Å S T E H jag städa pga trivs ej i oröra

Du är som min mor![surprised]
Läskigt mån om att hålla det så rent som möjligt. I do not get it. Blir så ohemtrevligt när alla saker ligger i ordning eller är undanstoppade[shake]


   
SvaraCitera

en städningen jag finner stimulerande är skoputsning, gillar doften och rörelserna osv


   
SvaraCitera

dazed:

en städningen jag finner stimulerande är skoputsning, gillar doften och rörelserna osv

instämmer


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Blir så ohemtrevligt när alla saker ligger i ordning eller är undanstoppade[shake]

Rejmond D Röjter:

Men lite stök gör bara att det ser mer hemtrevligt ut så wth!

[crazy]

är nog lite överdriven i att ha en ordning som känns bra, egentligen borde jag stöka lite mer


   
SvaraCitera

Lounge:

blI frisk

är du typ alltid sjuk? 🙁


   
SvaraCitera

Utspädaren:

instämmer

Ska nog ta fram kittet, sätta på lite townes van zandt och putsa järnet nu. [cool]


   
SvaraCitera

dazed:

en städningen jag finner stimulerande är skoputsning, gillar doften och rörelserna osv

Åh jag älskar doften av nyputsade skor! Min pappa sysslade jämt med sånt när jag var mindre, mmmmm! Kände mig jämt så stolt när han även putsade mina, kände mig som världens finaste.


   
SvaraCitera

Lounge:

är nog lite överdriven i att ha en ordning som känns bra, egentligen borde jag stöka lite mer

Aye! Just go crazy girl! Stöka ner superduper mycket, så mycket att du ej orkar städa undan allt. Då kommer en hälsosam mängd stök finnas kvar![bigsmile]


   
SvaraCitera