Aviseringar
Rensa alla

Hallå kärlek är väl kärlek?


Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

varför tror vissa att om man är gay så blir man kär och attraherad av varje tjej man ser? och att om man nämner "hon va fin, hon va söt" etc så tror de per automatik att man får dirty tankar om personen i fråga och bara måste få henne. Ni vet - Haffa! Vad är det med att inte ta oss seriöst?

Herregud blir så irriterad.

Nån mer än jag som känner såhär? Killar ni också..

jag har frågor/problem på lager men de känns som att forumdelen är lika inaktiv som vanligt... [n]

Har aldrig haft en flickvän och om jag hade en så skulle jag inte känna mig "trygg" med henne överhuvudtaget hemma om andra familjemedlemar var hemma. Jag skulle inte vilja ta med henne hem. aldrig. Tänk vid matbordet. Awkward. I Tvsoffan. Awkward. osv osv. nån som känt samma men lyckats klara sig ändå? 😀


   
Citera

för att heterosexuella blir kära i alla de möter


   
SvaraCitera

Kan ej känna igen mig i det där.


   
SvaraCitera

känner en tjej som var tillsammans med en annan tjej; ingen av dem var öppna med detta inför varken deras familjer eller vänner men de fick det att funka ändå. så visst går det, att ha det i hemlighet, men det blir ju så himla mycket jobbigare.

vill man inte vissa upp den man älskar för världen? tänker jag.

resten av inlägget vet jag inte vad jag ska svara på då jag inte känner så och inte förstår varför man skulle göra det.


   
SvaraCitera