Aviseringar
Rensa alla

Hallå på er


Ämnesstartare

Stackars isola<3<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Din kisse får pussa dig från mig som ursäkt dårå. [blush]

Hon får göra det när hon vaknar.

Uhuhuhuhuh gör ont i ryggen nu pajar väl mina njurar uhuhuhu så får jag vänta hela helgen på vård............................. orkar ej åka typ 40 min med buss och gå en jättelång bit för att komma till sjukhuset med detta mående. RIP mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Stackars isola<3<3<3<3

ja lite [sad]


   
SvaraCitera
Vippen

isola:

Har en massa kläder och två tjocka filtar här i soffan. Värmeljusen har tyvärr brunnit ut så nu är det bara Dave Lettermans fejs och datorn som lyser upp. Var inte alls såhär sjuk för ett tag sedan uhuhuhuh

Låter mysigt!
Naaw [n]

isola:

Tog med datorn, laddare, glas, karaff med vatten och en macka sist när det var mödosamt dags för att resa sig upp för att dricka och kissa. Behöver förhoppningsvis inte resa mig upp på en stund.

Det är rätt gjort. Strategiskt. Jaa känner igen det, den ständiga kampen med blåsan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

om varför så förvånansvärt många ungdomar har så jävla låg arbetsmoral och samtidigt har mage att böla om arbetslöshet...

Det är klurigt det där.. [rolleyes] En plats utan arbeten & sjukt mycket pengar vore ju det bästa! Allt eller inget skall det vara. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Uhuhuhuhuh gör ont i ryggen nu pajar väl mina njurar uhuhuhu så får jag vänta hela helgen på vård............................. orkar ej åka typ 40 min med buss och gå en jättelång bit för att komma till sjukhuset med detta mående. RIP mig.

R.I.P. Kommer aldrig att glömma dig! [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

En plats utan arbeten & sjukt mycket pengar vore ju det bästa!

Menar du att man gör inget och får absurt hög lön? Mjo, vissa är ju verkligen bortskämda. Jag är glad att våra vikariat funkar som en sorts provanställning också annars hade det här stället nog slutat existera för ett tag sedan. Kom o tänka på alla ungdomar som kommit o gått över åren på grund av sin ovilja att arbeta.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

den ständiga kampen med blåsan!

infektionsblåsan ja [sad]

uhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuu ajjjj


   
SvaraCitera
Vippen

isola:

infektionsblåsan ja [sad]

ja just det [sad][sad] stackare <3

tänkte inte på den
tänkte på att jag brukar dricka mycket när jag är sjuk och därmed kissa ofta...kampen att ta sig till toaletten [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Menar du att man gör inget och får absurt hög lön?

Ah, typ. Eller att arbetet dit är roligt och sker av sig själv utan behövd förmåga att kunna ta sig igenom tråkiga element så att säga..

Storchen84:

Mjo, vissa är ju verkligen bortskämda.

Ah, önskar jag ej vore det.. Det är så svårt att se någon poäng i att arbeta när man redan har allt man behöver för att överleva. Fast allt har jag iofs inte.. Hade vart skönt med en egen bostad. [sad] Har ingen som helst lust att arbeta mig dit på tråkig väg though.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

änkte på att jag brukar dricka mycket när jag är sjuk och därmed kissa ofta

mm men man ska dricka mkt när man är sjukis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är så svårt att se någon poäng i att arbeta när man redan har allt man behöver för att överleva.

Har du inget sug efter att vara självständig? Att veta att du själv tjänar dina pengar och inte behöver förlita dig på någon?

S3ON:

Har ingen som helst lust att arbeta mig dit på tråkig väg though.

Är sådant jag pratar om. Det finns tyvärr sådana som klagar på att det inte finns några jobb, men som samtidigt inte söker vissa jobb, så som städare, sitta i kassan, jobba på snabbmatsrestaurang och så vidare. Inte för att dom inte klarar dom jobben, utan för att dom inte vill. Klart att det inte finns några jobb om man ska vara selektiv, speciellt inte om man ska vara så in i helvete selektiv... Fast ja, sen är det ju rätt tråkigt också att gå en yrkesutbildning, komma ut i verkligheten och inse att man begått ett misstag, att just det yrket inte är något för en... Men varför inte då inte härda ut tills man hittar något bättre i stället för att gå hemma o gnälla?

Fuck nu börjar jag med wall of texts... det betyder att det är dags för mig att sova...

[love]


   
SvaraCitera
Vippen

isola:

mm men man ska dricka mkt när man är sjukis

ja
därför jag gör det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vippen:

ja
därför jag gör det [y]

mm samma. fast är jättetörstig också. HAR VÄL DIABETES OVANPÅ ALLT DETTA.
borde äta citrusfrukter men tål dem ej. [sad] vad ska man äta istället??


   
SvaraCitera
Vippen

Hmm får vi inte hoppas [sad]
Men nä va jobbigt.. jadu..tomater, spenat, ananas(färsk), jordgubbar, blåbär, kiwi och äpplen är några exempel som innehåller liten till stor mängd C-vitamin.


   
SvaraCitera