Aviseringar
Rensa alla

HALLÅÅÅ


dvärgkastarn:

Haha har &så haft sånt jobb det suger fet!!!

Aa det sugr f1!!

dvärgkastarn:

MAN SKA ALLTID ÄTA FRUKOST!!!

Men man kan la dricka den, hör du det, DRICKA den!!!!! Typ såndäringa drickyogurt

dvärgkastarn:

Btw gillar din nya avatar den är mer umig än dn tidigare!

Precis! Kände d1 var dags att falla för massan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Kom nyss hem från LIdl där jag bränt 345 spänn av veckopengen på att handla f1 dyr mat! Får hoppas den räcker ett tag och inte tar slut direkt som all annan jävla skitmat man köper [mad]

usch lidl [mad][mad]

Lounge:

nu ringer jag till 1177 tänker på dig då isola [crazy]

göru aha då kunde du bett dem kurera mig samtidigt då!!
vad hade du för prob

fast nu är jag i princip frisk förutom lite ont i bihålorna, jättesnorig och hostig.
hade det fint med gäster och andra iaf. sådant behöver man. en massa kramar, god mat samt en massa babbel och skratt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

jag gör!!!

så okultiverat!!

AndreasTheCaptain:

r. Vad ska ni hitta på då?

vi umgicks bara! hade inga speciella aktiviteter förutom ätande och drickande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

usch lidl

Gillar Lidl, det är billigt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Gillar Lidl, det är billigt [love]

ja man dras ju dit ibland [sad] har tex världens mysigaste matta med fastsytt jättebra halkskydd under därifrån
men känner mig alltid så dålig då eftersom de behandlar sina arbetare illa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är bra. Dock överneurotisk moralkärring och jag hoppas verkligen du gett upp kättätandet för annars är du världens mest paradoxala människa. Men annars är du bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är förjävla bra


   
SvaraCitera

isola:

så okultiverat!!

Min kultiveringsfaktor brukar sjunka ganska lågt under sjuksäsong [sad]

isola:

vi umgicks bara! hade inga speciella aktiviteter förutom ätande och drickande

Vad stod pü menyn då? Levde ditt värdinneskap upp till förväntningarna? Spänningen är olidlig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

Vad stod pü menyn då? Levde ditt värdinneskap upp till förväntningarna? Spänningen är olidlig!

Det var paj! Nja ja jo jag släckte ned och tände en massa ljus och var allmänt mysig (och snorig). Tror att det blev lyckat!!!


   
SvaraCitera

isola:

Det var paj! Nja ja jo jag släckte ned och tände en massa ljus och var allmänt mysig (och snorig). Tror att det blev lyckat!!!

Najs! Vilken sort?
Taktiskt drag att släcka ner för att dölja sjukansiktet, bunkrade du upp med extra många servetter under tallriken också? Kul att det blev lyckat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

Najs! Vilken sort?
Taktiskt drag att släcka ner för att dölja sjukansiktet, bunkrade du upp med extra många servetter under tallriken också? Kul att det blev lyckat!

Ja käre värld vilken var det... gjorde den inte själv hehe
grönsaker och en massa gott var det i iaf!
Ja precis. Lite spackel i fejan och stearinljus kan få vem som helst att bli snygg som satan.
Ja jag tog andras oanvända också. [blush]
jaaa [cool] man borde ha bjudningar jämt egentligen


   
SvaraCitera

isola:

Ja käre värld vilken var det... gjorde den inte själv hehe
grönsaker och en massa gott var det i iaf!
Ja precis. Lite spackel i fejan och stearinljus kan få vem som helst att bli snygg som satan.
Ja jag tog andras oanvända också.
jaaa man borde ha bjudningar jämt egentligen

Synd [sad]
nåväl, grönsaker å gott ä ju oftast gott och uppskattat, eller ja.. gott ä brukar ju va det iaf!
åh det ä min standardtaktik också även fast jag dessvärre inte brukar ha så värst mycker spakel till förfogande.
Bara det skedde diskret så [no-no]
Ja du verkar ju va värsta harcore-festfixarn ju! Du ska lätt få äran att arrangera min bröllopsfest!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

Ja du verkar ju va värsta harcore-festfixarn ju! Du ska lätt få äran att arrangera min bröllopsfest!!

Är det en sådan på g lr? Ah visst. Kan tända alla ljusen och lägga upp allt fint på faten och sådant. [cool]

AndreasTheCaptain:

åväl, grönsaker å gott ä ju oftast gott och uppskattat, eller ja.. gott ä brukar ju va det iaf!

ja den var mkt god! vill kunna göra sådan själv men det är ju så jobbigt att göra degen


   
SvaraCitera

isola:

Är det en sådan på g lr?

man vet aldrig när tillfälle ges [cute]

isola:

Ah visst. Kan tända alla ljusen och lägga upp allt fint på faten och sådant.

Coolt, har alltid oroat mig över vem som skall vara ljuständare och fina-faten-uppläggare!!

isola:

vill kunna göra sådan själv men det är ju så jobbigt att göra degen

pajdeg har la typ bara tre ingredienser? vatten, smör och mjöl, eller har jag fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasTheCaptain:

pajdeg har la typ bara tre ingredienser? vatten, smör och mjöl, eller har jag fel?

Kanske. Men det är hela grejen.. men det kanske går bättre när man väl sätter igång!


   
SvaraCitera