Aviseringar
Rensa alla

Håller jag på att bli pedofil?


Ämnesstartare

Hej på er igen ungdomar. den här gången är jag inte lika munter som då vi sågs senast. orsaken ska jag redogöra för. det är nämligen så att jag besökte en kamrat under eftermiddagen idag. vi började med att dricka björksav i goda vänners lag för att sedan spankulera i trädgården och tala om allt mellan himmel och jord. så långt allting väl för den dendrosexuelle livsnjutaren.
men som ni förstår så förlöpte besöket ej som det brukar göra. då vi kom åter från våran mysiga promenad fick jag nämligen stifta bekantskap med min kamrats nyinköpta bonsaiträd som han ställt ut till beskådan i vardagsrummet. det var verkligen ett ståtligt litet träd och jag kunde icke värja mig. Jag blev kär upp över öronen, det var det vackraste träd jag någonsin sett. alla mina tidigare förälskelser framstod plötsligt som småflirtar. kärlek vid första ögonkastet, och kanske kände hon detsamma.

men jag inser naturligtvis att detta är förbjuden kärlek å det grövsta. först och främst tillhör ju trädet min kamrat som också är dendrosexuell, vilket gör mig galen av svartsjuka. men det som antagligen kommer att göra mig sömnlös inatt är det faktum att jag, som alltid betraktat pedofili som något obegripligt, har fallit för ett nyligen inköpt ungträd. jag har aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle hemfalla åt pedosexuella tankar men detta har bonsaiträdet ändrat på. hur ska jag hantera mina känslor. Kan ni ungdomar hjälpa mig att svara på huruvida det är moraliskt rätt att inleda ett förhållande med ett ungträd?

MVH


   
Citera

Obvious troll is obvious.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha jag orkar inte dig alltså. Du och dina träd-trådar


   
SvaraCitera

Jag tror inte att din vän skulle uppskatta om du klädde av dig i hans vardagsrum och lekte med hans träd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah människor...


   
SvaraCitera

Vad ska din kära gran där hemma säga om detta, min herre?


   
SvaraCitera

passaro:

Vad ska din kära gran där hemma säga om detta, min herre?

Den han tallar på? MÖHÖHÖ


   
SvaraCitera

Budolicious:

Den han tallar på? MÖHÖHÖ

HAHA xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vad ska din kära gran där hemma säga om detta, min herre?

Jag har inte tagit ställning till på vilket sätt jag ska lägga fram det för henne. jag vet att jag kommer att såra henne då hon älskar mig mycket. just nu är det mycket som jag har att ta ställning till, det är i sanning icke lätt att vara ett kärlekskrankt dendro


   
SvaraCitera

Är alla dina kompisar som du eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SRBCCCC:

Är alla dina kompisar som du eller

Bara ett fåtal. men det är mina dendrosexuella kamrater som har trädgårdar, så både det och att vi delar erfarenheten av att ha varit förälskade i träd gör att jag mestadels umgås med den delen av bekantskapskretsen hehe 😉


   
SvaraCitera

Dendrofilen:

Bara ett fåtal.

Hur hittar du dem, är de så många?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar inte denhär tråden.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera