Forumet - Håller ni med?

Håller ni med?

234 0 42

Spana också in:

Imoon:

Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.

m3lis:

Imoon: Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.

Vad babblar ni om? De vill ju uppenbarligen bevisa en poäng bara. Så man får inte säga åt folk att de är svin för att de kan bli ledsna? [zzz] Eller vad är grejjen?
Dekadent:

Vad babblar ni om? De vill ju uppenbarligen bevisa en poäng bara. Så man får inte säga åt folk att de är svin för att de kan bli ledsna? [zzz] Eller vad är grejjen?

Jag tänker inte ens besvara det där för jag har såpass höga tankar om dig att jag är övertygad om att du vet EXAKT vad jag menar.
Dekadent:

Okej men jag vet inte, vad menar du? Är det fel att kalla en mobbare elak? En lustmördare ond? osv osv

Det handlar inte om vad du eller någon annan kallar henne/honom utan att ni (väljer att bunta ihop er[zzz]) hänga ut henne/honom och låta folk rösta om en sådan sak. Det är ett ganska typiskt exempel på mobbning, egentligen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dazed_and_confused:

Nåt kristet? Turn the other cheek? [shake]

Menar du det till mig så skall du bara hålla käften. Snorunge.
Imoon:

Det handlar inte om vad du eller någon annan kallar henne/honom utan att ni (väljer att bunta ihop er) hänga ut henne/honom och låta folk rösta om en sådan sak. Det är ett ganska typiskt exempel på mobbning, egentligen.

Ja, för vi vill att hon ska ta sina kristet konservativa skitåsikter och försvinna.
Imoon:

Ni är så jävla sorgliga.

Och du vet inte vad du pratar om, är det något konstigt med att inte vilja ha en jobbig störande idiot på en plats där man spenderar tid dagligen? [shake] Nu är det så att hon själv är riktigt elak och ser ner på alla. Därför vill jag att hon försvinner. Planerar du att vända andra kinden till hela livet eller? Ibland måste man svara med samma mynt.

Snarare du som är sorglig.
Dekadent:

Nu är det så att hon själv är riktigt elak och ser ner på alla.

Jag har aldrig sagt att jag inte håller med utan jag säger att det är vidrigt att hänga ut folk på det här sättet.
Dold text: Plötsligt inser jag hur ung du är, höll jag på att skriva...

Mattias94:

Kan inte folk hålla sina åsikter om folk för sig själva[zzz]

[y]