Aviseringar
Rensa alla

Håller ni med?


Ämnesstartare

[party]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså fyfan va omoget [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.

m3lis:

Imoon: Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.

Vad babblar ni om? De vill ju uppenbarligen bevisa en poäng bara. Så man får inte säga åt folk att de är svin för att de kan bli ledsna? [zzz] Eller vad är grejjen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

asså fyfan va omoget [mad]

[love]

Imoon:

Men ge er, bara för att ni ogillar någon så kan ni fan inte tycka att det är OK med sådana här trådar? Ni är motsägelsefulla så in i helvete.

För att vi hatar hatarna? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Vad babblar ni om? De vill ju uppenbarligen bevisa en poäng bara. Så man får inte säga åt folk att de är svin för att de kan bli ledsna? [zzz] Eller vad är grejjen?

Jag tänker inte ens besvara det där för jag har såpass höga tankar om dig att jag är övertygad om att du vet EXAKT vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag tänker inte ens besvara det där för jag har såpass höga tankar om dig att jag är övertygad om att du vet EXAKT vad jag menar.

Okej men jag vet inte, vad menar du? Är det fel att kalla en mobbare elak? En lustmördare ond? osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåt kristet? Turn the other cheek? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Okej men jag vet inte, vad menar du? Är det fel att kalla en mobbare elak? En lustmördare ond? osv osv

Det handlar inte om vad du eller någon annan kallar henne/honom utan att ni (väljer att bunta ihop er[zzz]) hänga ut henne/honom och låta folk rösta om en sådan sak. Det är ett ganska typiskt exempel på mobbning, egentligen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dazed_and_confused:

Nåt kristet? Turn the other cheek? [shake]

Menar du det till mig så skall du bara hålla käften. Snorunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Menar du det till mig så skall du bara hålla käften. Snorunge.

Okej, vadå? som hon hackar på åt höger och vänster så ska hon fan tåla det, annars kanske hon lär sig något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Det handlar inte om vad du eller någon annan kallar henne/honom utan att ni (väljer att bunta ihop er) hänga ut henne/honom och låta folk rösta om en sådan sak. Det är ett ganska typiskt exempel på mobbning, egentligen.

Ja, för vi vill att hon ska ta sina kristet konservativa skitåsikter och försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är ju själv väldigt duktig på att uttrycka sig som en idiot mot sina medmänniskor.

måste vara exakt likadan då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är så jävla sorgliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har behållit lugnet osv flera ggr då hon kastar ur sig sina störda förolämpningar vid debatter osv och försökt liksom. [zzz]


   
SvaraCitera