Aviseringar
Rensa alla

Håller på å odlar ut fitthåret


ceka92: men killarna uppskattar det för mycket.

?:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

smart. trimmer funkar också om man har sån.
2 cm är väl typ gränsen då börjar det bli långt. men könshår växer långsammare än huvudhår har jag läst i metro jag så det dröjer nog ett tag.

Vaaa, tkr mitt fitthår växer SNABBT, från rakat till 0,5 cm på en vecka. Så snabbt växer väl knappast huvudhåren? Har min fitta turbohår??

kukoxo:
gu tkr det ser så vulgärt ut m hår 🙁

ja, hatar det egentligen 🙁

ceka92:
jag har exakt samma tanke. hade bytt på studs till helt hårig från halvrakat men killarna uppskattar det för mycket. däremot har jag ett japanskt ragg och då kan jag passa på att inte raka mig då han är van vid jättehåriga tjejer (Hjärta)

definiera halvrakat
Har typ ba haft helrakat senaste åren. Har blivit ovan vid hår öht på tjejer men är helt ok med hår på killar. Så knäppt egentligen


   
SvaraCitera

elverpigen: Vaaa, tkr mitt fitthår växer SNABBT, från rakat till 0,5 cm på en vecka. Så snabbt växer väl knappast huvudhåren? Har min fitta turbohår??

Det stod att det som växer snabbast är skägg och sen huvudhår och sist könshår. Men du kanske har kletat konstgödsel i fittan. Föreslår att du slutar med det isf.


   
SvaraCitera

elverpigen: Har min fitta turbohår??

Verkar som min också har det, får ju raka där nere stup i kvarten. 


   
SvaraCitera

Tycker inte att tjejer ska behöva vara hel rakade, det blir ju stubbigt bl.a. Tycker det räcker att ansa lite bara. Vad som är modernt skiter jag i, så jag är kanske fel person att fråga.


   
SvaraCitera

enligt mina fältstudier är halvkort vanligast

verkar dock som att de nt r trovärdiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Det stod att det som växer snabbast är skägg och sen huvudhår och sist könshår. Men du kanske har kletat konstgödsel i fittan. Föreslår att du slutar med det isf.

Vem har sagt nåt om konstgödsel? Man är väl uppvuxen på landet med närhet till kor o hästar..

FruLiten:

Verkar som min också har det, får ju raka där nere stup i kvarten. 

Lol mm blir din pussy ledsen och får inväxta hår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
enligt mina fältstudier är halvkort vanligast

verkar dock som att de nt r trovärdiga

What :(Gu, måste verkligen börja bli bekväm i att min kropp producerar hår på naturliga ställen


   
SvaraCitera

elverpigen: Vem har sagt nåt om konstgödsel? Man är väl uppvuxen på landet med närhet till kor o hästar..

Men man ska inte ha bajs i fittan heller det har jag läst på internet.


   
SvaraCitera

har inte rakat på två månader, tror jag. ansar. blir ändå fult efter en dag när man rakar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
har inte rakat på två månader, tror jag. ansar. blir ändå fult efter en dag när man rakar.

Bikinilinje?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Bikinilinje?

va?


   
SvaraCitera

elverpigen:

What :(Gu, måste verkligen börja bli bekväm i att min kropp producerar hår på naturliga ställen

personligen ser jag inte några nackdelar med hår, snarare tvärt om men folk får ha hur fan de vill är en petitess. 


   
SvaraCitera

elverpigen: Lol mm blir din pussy ledsen och får inväxta hår?

Nä, har inget problem med röda prickar eller något heller så den är rätt bra ändå.


   
SvaraCitera

skulle känna mig naken utan behåring, fattar nt hur folk pallar


   
SvaraCitera