Aviseringar
Rensa alla

Håller sommarflörten?


Ämnesstartare

Har någon annan träffat någon nu i sommar på semestern? Jag träffade en kille när jag var utomlands för 4 veckor sedan och vi håller fortfarande kontakten. Dock vet jag att det inte kan bli något mellan oss två. Men har det funkat för någon av er andra? Berätta! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har träffat en tjej till och från. Vi befinner oss på ett vänskapligt plan. Men vi får se vad som händer till hösten. Om inte finns det tusentals tjejer runt om i min stad, det borde finnas någon skönhet som faller för mig, annars får jag göra krokben. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Jag har träffat en tjej till och från. Vi befinner oss på ett vänskapligt plan. Men vi får se vad som händer till hösten

Jasså [smile] hur långt är det mellan er nu då?

x_marty:

Om inte finns det tusentals tjejer runt om i min stad, det borde finnas någon skönhet som faller för mig, annars får jag göra krokben

Jag slår vad om att någon kommer falla för dig snart [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffade en förra sommaren. Höll inte. Mest pga att jag inte ville, massa länder som skiljde oss åt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

carpediems:

Jasså [smile] hur långt är det mellan er nu då?

Hyfsat stadigt. Vi pratas vid över telefonen lite då och då. Vi båda behöver nog träffas mer för att det ska kunna gnistra till.

carpediems:

Jag slår vad om att någon kommer falla för dig snart [bigsmile]

Garanterat, om dom inte redan har gjort det det vill säga. [wink]


   
SvaraCitera

tror det är ytterst ovanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag har träffat en.
Fast vi är liksom inte "där" än helt och hållet än.. så vet inte om det ens kommer bli mer än vad det är nu. Får väl ta det som det kommer eller något [crazy]

Varför kommer det inte hålla för er?


   
SvaraCitera

Jag träffade en kille för någon månad sen, var helt säker på att det skulle ta slut när sommaren var slut, men sen bestämde han sig för att flytta till samma stad som mig så vi håller ihop [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Träffade en förra sommaren. Höll inte. Mest pga att jag inte ville, massa länder som skiljde oss åt osv.

jaha :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Hyfsat stadigt. Vi pratas vid över telefonen lite då och då. Vi båda behöver nog träffas mer för att det ska kunna gnistra till.

okej men testa och se hur det blir då [bigsmile]

x_marty:

Garanterat, om dom inte redan har gjort det det vill säga.

ojoj men man vet ju liksom inte [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tror det är ytterst ovanligt.

jaa antagligen. men det finns dom som lyckas med ett distansförhållande. dock håller det nog inte så länge :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Ja jag har träffat en.
Fast vi är liksom inte "där" än helt och hållet än.. så vet inte om det ens kommer bli mer än vad det är nu. Får väl ta det som det kommer eller något

okej, ja men låt det gå framåt i den takt det tar. sen får du se om det kommer funka mellan er. om det är det du vill så hoppas jag det för din skull [smile]

Zapetta:

Varför kommer det inte hålla för er?

För vi kom inte varandra SÅ nära. Vi träffades bara under dom tre sista dagarna jag var där. Och sen är det lite åldersskillnad och distansförhållande är nog ganska jobbigt om man måste flyga i över 2 timmar :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjuret:

Jag träffade en kille för någon månad sen, var helt säker på att det skulle ta slut när sommaren var slut, men sen bestämde han sig för att flytta till samma stad som mig så vi håller ihop

gud vad gulligt!! så tror du ni kommer hålla ihop länge nu eller? [bigsmile]


   
SvaraCitera

carpediems:

jaa antagligen. men det finns dom som lyckas med ett distansförhållande. dock håller det nog inte så länge :/

nä, verkar mer krångligt. skulle nog aldrig börja ett förhållande som distansförhållande, känns som att man inte riktigt kan lära känna den man är tillsammans med fullt ut. vill ej köpa grisen i påsen så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nä, verkar mer krångligt. skulle nog aldrig börja ett förhållande som distansförhållande, känns som att man inte riktigt kan lära känna den man är tillsammans med fullt ut. vill ej köpa grisen i påsen så att säga.

nej och man vet ju aldrig vad den andra håller på med när man inte är där. jag skulle nog inte heller starta ett distansförhållande. men om det verkligen var den rätta kärleken så kanske man skulle ge det ett försök iaf [smile]


   
SvaraCitera